juupa
On lihava. Kaunis kyllä. Itse olen kuitenkin mieluumin paljon hoikempi ja tuosta koosta laihduttaisin ehdottomasti.
Kyllä saa aika iso olla, että on raskas liikkua. Painoin itse joskus 108-kiloa (olen 166cm) eikä mulla silloinkaan ollut mitenkään raskas liikkua, en hikoillut tms. Tosin en kyllä mikään kovin notkea ollut. Painoni ei häirinnyt arkipäiväistä elämää mitenkään. Ollaan aina ulkoiltu ja menty ja tultu lasten kanssa paljon. Yleisterveyskin oli muuten hyvä. Laihdutuskipinän sain siitä, kun kasvoin vaaatekoossa sen verran, että tarvitsin kokoa 52 (54) jo pikkuhiljaa, kun normikaupoissa loppui koot viimeistään 48:siin. Nyt olen koko 40.Nainen on kivan näköinen kaiken kaikkiaan. Mutta kyllä hän ihan roimasti on ylipainoinen, voisin kuvitella että ainakin 20 kiloa. Lähinnä ajattelen, että kyllä hänen täytyy olla jo aika raskas liikkua väkisinkin.
Itselleni ylipaino on loppujen lopuksi enemmän hyvinvointi- kuin ulkonäkökysymys. Juuri kaverini, joka laihtui 15 kiloa, kertoi kuinka paljon vähemmän hän nyt mm. hikoilee kuin entisine kiloineen. Myös tanssiharrastus sujuu ihan eri malliin.
Minusta tuntuu ihan hullulle ja epäloogiselle ajatella, että esim. 20 kilon lisäpaino ei vaikuttaisi mitenkään liikkumiseen. Jos sitoo vyötärölleen 20 kilon painot ja lähtee vaikka juoksemaan, niin kyllä väittäisin että se todella vaikuttaa liikkumiseen!Kyllä saa aika iso olla, että on raskas liikkua. Painoin itse joskus 108-kiloa (olen 166cm) eikä mulla silloinkaan ollut mitenkään raskas liikkua, en hikoillut tms. Tosin en kyllä mikään kovin notkea ollut. Painoni ei häirinnyt arkipäiväistä elämää mitenkään. Ollaan aina ulkoiltu ja menty ja tultu lasten kanssa paljon. Yleisterveyskin oli muuten hyvä. Laihdutuskipinän sain siitä, kun kasvoin vaaatekoossa sen verran, että tarvitsin kokoa 52 (54) jo pikkuhiljaa, kun normikaupoissa loppui koot viimeistään 48:siin. Nyt olen koko 40.
Ei toi kuvan nainen läski ole, pullukka.