Mitä mieltä tästä kolmiosta (Espoo)?

  • Viestiketjun aloittaja Viv
  • Ensimmäinen viesti
mk
Houkutteleva. Siisti. Kiva keittiö.

Mä en diggaa noista kämpistä, joissa vain makkarista pääsee takapihalle, ja olkaarista parvekkeelle. Samoin alue on sen verran syrjäinen, että samalla rahalla kurvaisin takaoikealle Klaukkalaan ja saisin isomman kämpän. Pitkäjärven läheisyyttä en pidä plussana, koska järvi on uimakelvoton.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja mk:
Houkutteleva. Siisti. Kiva keittiö.

Mä en diggaa noista kämpistä, joissa vain makkarista pääsee takapihalle, ja olkaarista parvekkeelle. Samoin alue on sen verran syrjäinen, että samalla rahalla kurvaisin takaoikealle Klaukkalaan ja saisin isomman kämpän. Pitkäjärven läheisyyttä en pidä plussana, koska järvi on uimakelvoton.
Vaan kuka haluaa asua jossain helkkarin Klaukkalassa...?
 
perusrivarin ystäville (minä en lukeudu heihin)
Kiva, toimiva pohja, hyvin säilytystilaa. Keittiö ei ole mun makuuni mutta en viitsisi rempata.

Hinnassa on Habita-lisä mutta silti vähän kallis sijaintiin ja kokonaisuuteen nähden.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja mk:
Samoin alue on sen verran syrjäinen, että samalla rahalla kurvaisin takaoikealle Klaukkalaan ja saisin isomman kämpän.
Ja ostaisit kaksi autoa. Kun ne rahat käyttää asuntoon onkin jo varaa asua pk-seudulla missä pääsee kävellen/fillarilla/bussilla.

Ja kaikki eivät myöskään halua sitä omakotitaloa vaan mieluummin asuvat huolettomasti rivarissa.
 
Järvenperästä
Yhtiöstä en tiedä, mutta seutu on rauhallista ja "lapsiystävällistä" pikku kylä keskellä kaupunkia.. Kouluja ja päiväkoteja on kävely etäisyydellä useampia, koiralle lenkkimaastoa ja koirapuisto. Mielestäni hyvät ja toimivat bussiyhteydet niin Leppävaaraan kuin Helsingin keskustaankin. Toki vuorojen välit voivat olla pyhäisin tunninkin, mutta hyvin olen päässyt kulkemaan :) Kallistahan tämä asuminen on pääkaupunkiseudulla, mutta se maksaa joka haluaa täällä asua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja mk:
Samoin alue on sen verran syrjäinen, että samalla rahalla kurvaisin takaoikealle Klaukkalaan ja saisin isomman kämpän.
Ja ostaisit kaksi autoa. Kun ne rahat käyttää asuntoon onkin jo varaa asua pk-seudulla missä pääsee kävellen/fillarilla/bussilla.

Ja kaikki eivät myöskään halua sitä omakotitaloa vaan mieluummin asuvat huolettomasti rivarissa.
Tuo on kyllä alueella jossa oltava kaksi autoa, jos vanhemmilla eri työajat.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Miten tuo on noin höpsösti että makkarin kautta rampataa pihalle? :eek:
Musta nuo pohjat on niin kuin nurin niskoin..
Se on rinnetontti missä tullaan sisään yläkerrasta ja siellä on paraatitilat ja alakertaan jää sitten asumistilat.
 
vieras
Ihan kiva. Vähän hajuton ja valju, mutta sisustuksella saa mieleisensä helposti. Siis helppo asunto. Aika pieni kolmioksi, siis neliöt ainakin. Alueesta ja hintatasosta en tiedä. Voihan sitä aina tarjota vähemmän. Lattia näytti rumalta laminaatilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Miten tuo on noin höpsösti että makkarin kautta rampataa pihalle? :eek:
Musta nuo pohjat on niin kuin nurin niskoin..
Se on rinnetontti missä tullaan sisään yläkerrasta ja siellä on paraatitilat ja alakertaan jää sitten asumistilat.
Ok selittää vähän. Mutta en tykkäsi että muskut makkarin kautta kulkisivat sisään ja ulos.

 
sopu sijaa antaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kiva. Vähän hajuton ja valju, mutta sisustuksella saa mieleisensä helposti. Siis helppo asunto. Aika pieni kolmioksi, siis neliöt ainakin. Alueesta ja hintatasosta en tiedä. Voihan sitä aina tarjota vähemmän. Lattia näytti rumalta laminaatilta.
Heh. Meillä on 80 m2 ja siinä 4h+k. ;) Joo, kyllä nää huoneet on vähän turhan pieniä, mutta meille on aikansa välttänyt. Nyt katseet muunlaiseen asumiseen.

Tuon kyseisen asunnon lattia on tammiparkettia.
 

Yhteistyössä