mitä mieltä tästä clearbluen raskaustestin tuloksesta?

"Kenguru"
Tekisin huomenna uuden testin. Kyllä tuo äkkiseltä enemmän negalta kun plussalta näyttää, mutta ku nkuitenkin on tullut väriä myös pystyviivan paikkeille, niin ei tuosta varma voi olla.
 
eka vieras
Kyllä mä taidan sittenkin tuon plussaksi tulkita, onnea vaan :) Ainakin täältä löytyvässä kuvassa pystyviiva näyttää olevan vähän sivussa: http://www.verkkosivuapteekki.fi/Clearblue-Herkkae-raskaustesti-1-kpl-tai-2-kpl
 
Huomennahan tuo selviää oliko plussa vai ei. toivottavasti. mua hämää tuo pystyviivan utuisuus kyllä ja tosiaan tuo että viiva on noinkin paljon toisessa reunassa, mutta heti tuo ilmesty kun tikkuun pissin.
 
hehehhee
Kyllä mä taidan sittenkin tuon plussaksi tulkita, onnea vaan :) Ainakin täältä löytyvässä kuvassa pystyviiva näyttää olevan vähän sivussa: Clearblue Herkkä raskaustesti 1 kpl tai 2 kpl - Verkkosivuapteekki.fi
Ihana toi teksti tossa linkissä kun suurentaa kuvaa "raksaana - ei raksaana" jotenkin tuntuu niin luotettavalta kun on kirjoitettu tosi oikein :D

Mä sanoisin , että tulos on positiivinen, koska siihen on kumminkin tullut tuo pystyviiva, vaikkei se kovin selkeä olekaan.
 
"vieras"
Mä en tuohon luottaisi. Väri on kyllä niin levähtänyt, että ei näytä mitään selvää tulosta. Mulla on näyttänyt vaikka mitä noissa ristitesteissä, enkä niitä enää ostakaan.
 

Yhteistyössä