Mitä mieltä tälläisestä deittiprofiilista?

• Viestiketjun aloittaja mielikuvitukseton yksilö
  • Ensimmäinen viesti
mielikuvitukseton yksilö
Odotan kadonnutta prinssiäni..
..vaikka liian monet sammakot suudeltuani olen saattanut tulla siihen tulokseen, että oikeita prinssejä ei enää ole. Mutta koska en ole aina ollut oikeassa, voi olla että erehdyn nytkin, joten en ihan vielä ole lyönyt mielipidettäni lukkoon. Siispä odotan vielä hetken, ja teen loppupäätelmäni asiasta myöhemmin.

Prinssillä ei tarvitse olla valkoista hevosta, hienoa urheiluautoa eikä puolta valtakuntaa. Sen sijaan hän on jo elänyt elämäänsä sen verran, että kiertolaisen ja seikkailijan rooli ei enää miellytä, vaan hän tietää että on tullut aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen. Ja kuten edellisestä voi päätellä, hän on tosiaan selvillä siitä, mitä haluaa -tai ainakin mitä ei halua ja on myös valmis tekemään työtä unelmiensa eteen. Ja vielä, jotta tuo kyseinen prinssi olisi todellinen prinssi (ja siis myös ehkä pelkkä satuolento, toim.huom.), on hän erityisen rehellinen ja avarasydäminen. Lempeä, toiset huomioonottava ja elämää arvostava.

Prinssi on tietenkin myös paljon paljon muuta, mutta niistä en osaa vielä tarkemmin kertoa. Siispä jään odottamaan, että jonain päivänä hän löytää luokseni ja kertoo minulle siitä kaikesta lisää.

Olen itsenäinen ja vahva -mutta samalla herkkä ja vähän ehkä hauraskin jossain sisimmässäni. Paljon henkisesti kasvanut ja toivottavasti siis myös parempi ihminen, nainen, joka pärjää omillaan mutta kaipaa myös kuitenkin läheisyyttä ja tärkeää ihmistä elämäänsä. Vaikka en juuri horoskooppeja harrasta tai lue, niin vesimiesnaisen luonnekuvaus osuu aika hyvin kohdalleen minussa. Siitä sopii opiskella lisää ;)

Millaisen kuvan minusta saa tuon perusteella? Jos olisit mies, vastaisitko?

Eikä ollut liian pitkä, jos ei tuota jaksa lukea, ei ole tarkoitettu sinulle.
Tossahan tulee esille paljonkin asioita, joiden perusteella voi toinen todeta, no thanks tai hmm tossa voisi olla sitä jotakin.
Inhoan semmoisia nainen vm 81 etsii nuorta miestä tositarkoituksella :x

Niih
Älä laita.
Jos toista naista kumppaniksi etsit niin voisi toimiakin, mutta kuka mies jaksaa lukea sammakoista ja prinsseistä ja satumaasta.

Ekasta kappaleesta saa rivien välistä kuvan, että kirjoittaja on vähän kevykenkäinen ja epätoivoinen.
Juostu niityltä toiselle sammakoita pussaamassa ja eikun uutta putkeen.
Ei osaa pysähtyä ja ottaa toisesta mitään selville, jos tulee alussa kupruja matkaan.

Toisessa kappaleessa kova vakiintumisen hinku. Yhteinen elämä lapset jne.
Ei väliä onko sitä omaisuutta tai muuta, kunhan on juoksut juostu ja taluttaa pian alttarille.

Tiivistä normaalikielelle niin et joudu miesten nettisivujen pilkankohteeksi.
Liikaa liirumlaarumia putkiaivoille

mielikuvitukseton yksilö
Alkuperäinen kirjoittaja Niih:
Älä laita.
Jos toista naista kumppaniksi etsit niin voisi toimiakin, mutta kuka mies jaksaa lukea sammakoista ja prinsseistä ja satumaasta.

Ekasta kappaleesta saa rivien välistä kuvan, että kirjoittaja on vähän kevykenkäinen ja epätoivoinen.
Juostu niityltä toiselle sammakoita pussaamassa ja eikun uutta putkeen.
Ei osaa pysähtyä ja ottaa toisesta mitään selville, jos tulee alussa kupruja matkaan.

Toisessa kappaleessa kova vakiintumisen hinku. Yhteinen elämä lapset jne.
Ei väliä onko sitä omaisuutta tai muuta, kunhan on juoksut juostu ja taluttaa pian alttarille.

Tiivistä normaalikielelle niin et joudu miesten nettisivujen pilkankohteeksi.
Liikaa liirumlaarumia putkiaivoille
Hehe :D
Aika mielenkiintoisesti analysoitu -toisaalta oletan ettei miehet osaa lukea rivienvälejä. Voit kyllä toisaalta olla oikeessa noista satujutuista. Toisaalta. Se kertoo mun typerästä romanttisesta luonteesta.. ehkä mä en sitten saa tuolla tekstilläni ketään kiinnostumaan, naisia kun en hae.

Enkä mä ole epätoivoinen, vaikka mun kriteereissä ei olekaan rikasta miestä. Siinä listassa on paljon muuta, jota en tuohon edes viitsinyt kirjoittaa.

Sä taidat olla parempi tuossa tiivistämisessä normaalikielelle, joten ehdota sitten jotain parempaa?

Niih
Putkiaivoille käypää tekstiä.

Etsin aikuismaista ?-?v. miestä, joka on jokaviikonloppuiset baarikierroksensa ja kännäyksensä jättänyt nuoruuteen ja haluaa nyt vakaamman suhteen.
Mahdollisesti lapsia ja rauhallista elämää, välillä hiukan juhlienkin.

Haluan miehen jolla on unelmia elämässään ja päämäärä (kueten itsellänikin) halu edetä ja saavuttaa yhä suurempaa. Oli se sitten harrastus tai työ, mutta en halua kunnianhimotonta vätystä.

Miehen pitää olla miehinen mies, mutta samalla toiset huomioon ottava ja luontoa ja eläimiä rakastava.

Olen itsenäinen ja vahva -mutta samalla herkkä ja vähän ehkä hauraskin jossain sisimmässäni. Paljon henkisesti kasvanut ja toivottavasti siis myös parempi ihminen, nainen, joka pärjää omillaan mutta kaipaa myös kuitenkin läheisyyttä ja tärkeää ihmistä elämäänsä. Vaikka en juuri horoskooppeja harrasta tai lue, niin vesimiesnaisen luonnekuvaus osuu aika hyvin kohdalleen minussa.

ap

Etsin aikuismaista ?-?v. miestä, joka on jokaviikonloppuiset baarikierroksensa ja kännäyksensä jättänyt nuoruuteen ja haluaa nyt vakaamman suhteen.

Haluan miehen jolla on unelmia elämässään ja päämäärä (kueten itsellänikin) halu edetä ja saavuttaa yhä suurempaa. Oli se sitten harrastus tai työ, mutta en halua kunnianhimotonta vätystä.

Miehen pitää olla miehinen mies, mutta samalla toiset huomioon ottava ja luontoa ja eläimiä rakastava.

Olen itsenäinen ja vahva -mutta samalla herkkä ja vähän ehkä hauraskin jossain sisimmässäni. Paljon henkisesti kasvanut ja toivottavasti siis myös parempi ihminen, nainen, joka pärjää omillaan mutta kaipaa myös kuitenkin läheisyyttä ja tärkeää ihmistä elämäänsä. Vaikka en juuri horoskooppeja harrasta tai lue, niin vesimiesnaisen luonnekuvaus osuu aika hyvin kohdalleen minussa.
Kiitos tästä, ehkä mun sitten pitää muuttaa.. saanen lainata tekstiäsi.

heippa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiitos tästä, ehkä mun sitten pitää muuttaa.. saanen lainata tekstiäsi.
tekstisi oli sujuvampaa ja mielenkiintoa herättävämpää, mutta jättäisin prinssi, sammakko ja sadut vähemmälle.

Alkuperäinen kirjoittaja On:
aika lässyn lässy. Kai tuommonen naisiin uppoaa mutta entäpä miehiin.
Vähän samaa mieltä.

Jos olisin mies, en tod.näk. jaksaisi lukea moista romanttista hömpänpömppää loppuun asti, näin naisenakin teki tiukkaa.

Mutta se ei toisaalta tarkoita sitä, että pätkä olisi välttämättä huono, vaan ehkä vain sitä, että en olisi halutun kaltainen mies.

hmm
miksi ap muutat tekstiä? pitäähän sen ilmoituksen kertoa sun omasta persoonastas, ei pelkästään mitään faktatietoja, mitä haet. jos sä laitat ilmoituksen jonkun toisen kirjoittamalla tekstillä, niin sehän antaa susta ihan erilaisen vaikutelman.

Ei kiitos

Ei tuo ole kumppanin etsimistä. Tuo on vaatimuslista.

Miehen mielipide
Aika omituinen, varsinkin jos ei etsi toista naista. Tuo prinssivertaus alkaa jo maistua prinsessaleikeiltä ja hattaralta loppua kohden

Eka kappale: en usko prinsseihin, mutta kuitenkin uskon, mutta en koska epäilemättä kyllä toisaalta kuitenkin ehkä, koska tiedän ettei niitä ole, joten vielä elän toivossa että on, mutta voin olla väärässä paitsi etten ole.

Jatkuu: olen vahva nainen ja erittäin hauras, mutta toisaalta luja ja heikko, ja ihana, ja siis silloin vahva kun se kuulostaa hyvältä paitsi niissä aisoissa joissa on naisellista olla hauras. Olen lisäksi pieni ja suuri, hellä ja julma, sininen ja punainen ja oikeastaan ihan mitä tahansa, en tunne itseäni yhtään mutta pidän itse näistä sanoista.

Loppuhuipennus: Olen niin viksu etten usko horoskooppeihin koska olen tyypillinen vesimiesnainen, joten minuun kannattaa olla yhteydessä jos pidät horoskooppeja hömppänä mutta tiedät mikä hitto on tyypillinen vesimiesnainen. En edelleenkään tiedä itsesatäni mitään joten imuroin minäkuvani vaikutteet naistenlehtien horoskoopeista. Olen niin tasapaksu että yleismaailmallinen "tyypillisen sen-ja-sen-naisen" kuva sopii miltei horoskooppiin katsomatta. En myöskään usko ennustuksiin, koska mustalaisnainen katsoi minulle korteista ettei saa koskaan miestä. Aion kysyä povarilta vielä kannattaako minun uskoa astrologiaan.

veksi
Liirum laarum ja höpö löpö, tuli ekana mieleen.
Miehiin puree lyhyt ja ytimekäs, ei monikaan jaksa noin pitkälti lukea.
Miestä kiinnostaa aina ensin ulkonäkö, sitten vasta sisältö.

ksantippa savolainen
Eka kappale pois. Siinä on aika paljon tyhjäkäyntiä, ja tosiaan saa sen käsityksen, että olet vähän semmoinen "kulmapubin lissu": aina on pitänyt koettaa suudella, vaikka on tiennyt että sammakkohan tuo on. Aikuinen ihminen kyllä ymmärtää rivien välistäkin, että elettyä elämää ja suhteita on takana - harva mies haluaa kuulla sen ihan ensimmäisenä asiana. Samoin jaarittelu siitä, kannattaako vielä yrittää, on turhaa: ilmoituksesi ilmaisee, että haku päällä olet.

Satuvertaus on ihan söpö, varsinkin, jos se kuvaa hyvin sua persoonana. Mutta tuossa muodossaan se on vähän kulunut. Löytyisikö joku tuoreempi, yllätyksellisempi satu? Horoskooppimerkin jättäisin myös pois, mikäli et horoskooppeihin usko. En liene ainoa, jolle on turn-off, kun joku alkaa selittää "en usko horoskooppeihin, mutta olen kyllä tyypillinen neitsyt".

Itseäni ärsyttää ilmoitukset, joissa luetellaan heti kärkeen 500 omaa hyvää puolta ja sitten 800 ominaisuutta, jotka toisella pitäisi olla. Sä et ole sortunut siihen, mutta olet melkein toista ääripäätä. Kerrot itsestäsi hyvin vähän. Ripaus konkretiaa peliin, millaisista hetkistä nautit, milloin tunnet eläväsi? Joku vaikka ihan hupsu pikkuseikka itsestäsi. (kauniit silmät, syö salmiakkia, tykkää käydä kalalla)

Ihan varmasti olet omalla tavallasi jännittävä ja ainutlaatuinen, sun pitää vain näyttää se.

mielikuvitukseton yksilö
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
miksi ap muutat tekstiä? pitäähän sen ilmoituksen kertoa sun omasta persoonastas, ei pelkästään mitään faktatietoja, mitä haet. jos sä laitat ilmoituksen jonkun toisen kirjoittamalla tekstillä, niin sehän antaa susta ihan erilaisen vaikutelman.
Niin.. mut jos mun tekstiä hädintuskin jaksaa lukea, niin ei se silloin taida ihan toimia.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Miehen mielipide:
Aika omituinen, varsinkin jos ei etsi toista naista. Tuo prinssivertaus alkaa jo maistua prinsessaleikeiltä ja hattaralta loppua kohden

Eka kappale: en usko prinsseihin, mutta kuitenkin uskon, mutta en koska epäilemättä kyllä toisaalta kuitenkin ehkä, koska tiedän ettei niitä ole, joten vielä elän toivossa että on, mutta voin olla väärässä paitsi etten ole.

Jatkuu: olen vahva nainen ja erittäin hauras, mutta toisaalta luja ja heikko, ja ihana, ja siis silloin vahva kun se kuulostaa hyvältä paitsi niissä aisoissa joissa on naisellista olla hauras. Olen lisäksi pieni ja suuri, hellä ja julma, sininen ja punainen ja oikeastaan ihan mitä tahansa, en tunne itseäni yhtään mutta pidän itse näistä sanoista.

Loppuhuipennus: Olen niin viksu etten usko horoskooppeihin koska olen tyypillinen vesimiesnainen, joten minuun kannattaa olla yhteydessä jos pidät horoskooppeja hömppänä mutta tiedät mikä hitto on tyypillinen vesimiesnainen. En edelleenkään tiedä itsesatäni mitään joten imuroin minäkuvani vaikutteet naistenlehtien horoskoopeista. Olen niin tasapaksu että yleismaailmallinen "tyypillisen sen-ja-sen-naisen" kuva sopii miltei horoskooppiin katsomatta. En myöskään usko ennustuksiin, koska mustalaisnainen katsoi minulle korteista ettei saa koskaan miestä. Aion kysyä povarilta vielä kannattaako minun uskoa astrologiaan.
aika omituinen kommentti, varsinkin kun väität olevasi mies. :LOL: no, tuli kyllä tuosta selväksi, ettet ole.

mielikuvitukseton yksilö
Alkuperäinen kirjoittaja ksantippa savolainen:
Eka kappale pois. Siinä on aika paljon tyhjäkäyntiä, ja tosiaan saa sen käsityksen, että olet vähän semmoinen "kulmapubin lissu": aina on pitänyt koettaa suudella, vaikka on tiennyt että sammakkohan tuo on. Aikuinen ihminen kyllä ymmärtää rivien välistäkin, että elettyä elämää ja suhteita on takana - harva mies haluaa kuulla sen ihan ensimmäisenä asiana. Samoin jaarittelu siitä, kannattaako vielä yrittää, on turhaa: ilmoituksesi ilmaisee, että haku päällä olet.

Satuvertaus on ihan söpö, varsinkin, jos se kuvaa hyvin sua persoonana. Mutta tuossa muodossaan se on vähän kulunut. Löytyisikö joku tuoreempi, yllätyksellisempi satu? Horoskooppimerkin jättäisin myös pois, mikäli et horoskooppeihin usko. En liene ainoa, jolle on turn-off, kun joku alkaa selittää "en usko horoskooppeihin, mutta olen kyllä tyypillinen neitsyt".

Itseäni ärsyttää ilmoitukset, joissa luetellaan heti kärkeen 500 omaa hyvää puolta ja sitten 800 ominaisuutta, jotka toisella pitäisi olla. Sä et ole sortunut siihen, mutta olet melkein toista ääripäätä. Kerrot itsestäsi hyvin vähän. Ripaus konkretiaa peliin, millaisista hetkistä nautit, milloin tunnet eläväsi? Joku vaikka ihan hupsu pikkuseikka itsestäsi. (kauniit silmät, syö salmiakkia, tykkää käydä kalalla)

Ihan varmasti olet omalla tavallasi jännittävä ja ainutlaatuinen, sun pitää vain näyttää se.
Mulla on muualla kyllä kerrottuna itsestäni noita pikkujuttuja, en vain halunnut kopsata tähän koko profiilia.. Kiitos kommenteista.

Tee
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuvitukseton yksilö:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Niin.. mut jos mun tekstiä hädintuskin jaksaa lukea, niin ei se silloin taida ihan toimia.
No jos tuo on se mitä itse haluat kirjottaa, niin eikö sillon kannata etsiä miestä joka jaksaa sen lukea?

Jos kirjotat lyhyesti, vaikka haluaisit jaaritella prinsseista ja satulinnoista, niin miten se mies jaksaa sua livenä kuunnella jos oikeasti olet sellainen?

Kirjoita juuri sellaisena kuin olet, jos haluat että ilmoituksesta kiinnostuu miehet jotka kaipaa juuri sellaista kun sinä.

Yhteistyössä