mitä mieltä poikani nimestä?

• Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti
bgty
Alkuperäinen kirjoittaja :
Tykkään!Meilläkin tuttava perhe kenen sukunimi on Kuisma.Kauhempia nimiä on niinsanotut nykynimet esim,sellaiset missä perinteisestä nimestä väännetään jotain hienompaa.(marko mutta ceellä..yök)tai annetaan hirmu fiini nimi+joku oikein suomalainen sukunimi.
mä taas en tajua esim. nimeä NEMO. siis eihä toi ole ihmisen nimi vaan eläimen tms.

Alkuperäinen kirjoittaja bgty:
Tykkään!Meilläkin tuttava perhe kenen sukunimi on Kuisma.Kauhempia nimiä on niinsanotut nykynimet esim,sellaiset missä perinteisestä nimestä väännetään jotain hienompaa.(marko mutta ceellä..yök)tai annetaan hirmu fiini nimi+joku oikein suomalainen sukunimi.
mä taas en tajua esim. nimeä NEMO. siis eihä toi ole ihmisen nimi vaan eläimen tms.
Nemo = ei nimeä, ei kukaan.
En ihan heti haluaisi lapseni nimeksi "ei kukaan".

vieras
Oikein hieno nimi pojalla =). Kyllästyttää jo kaikenmaailman Nikot ja Jimit, joten minä ainakin tykkään ja kovasti Kuisma nimestä =). onnittelut pojalle hienosta nimestä =)

bgty
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja bgty:
Nemo = ei nimeä, ei kukaan.
En ihan heti haluaisi lapseni nimeksi "ei kukaan".

Ai se tarkoittaa vielä tuommosta. Vielä kamalempi sitten!

Yhteistyössä