Mitä mieltä ootte siitä uudesta liberokerhosta

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Mua ei sinne jostain syystä huolita. Ei anna kirjautua, vaikka on salasanat sun muut. En jaksa enää ees yrittää sinne..[/quot

Mulla sama juttu. Ja salasanat tarkastettu yms. Useita yrityksiä, tulos =0.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Mua ei sinne jostain syystä huolita. Ei anna kirjautua, vaikka on salasanat sun muut. En jaksa enää ees yrittää sinne..[/quot

Mulla sama juttu. Ja salasanat tarkastettu yms. Useita yrityksiä, tulos =0.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Mua ei sinne jostain syystä huolita. Ei anna kirjautua, vaikka on salasanat sun muut. En jaksa enää ees yrittää sinne..[/quot

Mulla sama juttu. Ja salasanat tarkastettu yms. Useita yrityksiä, tulos =0.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Mua ei sinne jostain syystä huolita. Ei anna kirjautua, vaikka on salasanat sun muut. En jaksa enää ees yrittää sinne..[/quot

Mulla sama juttu. Ja salasanat tarkastettu yms. Useita yrityksiä, tulos =0.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jenkka:
Tosi tylsät noi lahjat,mun mielestä enemmän ihan pienten vauvojen juttuja,paitsi se yöpuku.Olen pettynyt koko kerhoon..
Samaa mieltä. Ja meiltä löytyy jo tuo yöpuku. Saatiin se ennen tätä kerhouudistusta sillon "vanhaan hyvään aikaan" =)
Niin ja se yöpuku väittää olevansa 92cm mutta meillä se on jo ollut kauan käytössä vaikka neiti on jonkin verran päälle 80cm. Eikä edes ole yhtään iso!

Kaipa siellä ajatellaan, että taaperoikäiset ei enää käytä Liberon vaippoja. Meidän neitoselle kun ei vaan muut vaippamerkit sovi.
En tiedä auttaisko yhtään jos sinne valittais. No enpä taida viitsiä, kun neiti täytyy ensi viikolla 1,6v ja sen jälkeen en enää saa merkkejä lähettää.

Täytyy vissiin myydä tuo nippu pupumerkkejä hyvällä hinnalla eteenpäin :D
 
Mun mielestä vanha systeemi oli paljon parempi.Lähetin tässä merkkejä,niin ne oli kirjattu sinne pistetilille väärin.
Mäkään en päässyt ensin sinne sivuille,mutta laitoin liberolle sähköpostia niin alkoi toimimaan,tunnukset eivät olleet aktivoituneet.
 
piippi
Mä en enää kuulu kohderyhmään (muksu jo 2,5 vuotias). Meillä jäi viime vuonna saamatta kokonaan viimeinen juttu, jonka vaippamerkeillä ois voinu saada. Ja kerran aiemmin kävi samalla tavalla, mut sillon olin aktiivinen ja soittelin Lberolle Mari-paidan perään ja sit vasta sain sen.
 

Yhteistyössä