Mitä mieltä ootte niistä oikeen vauvan näköiseistä nukeista?

  • Viestiketjun aloittaja baby Emily
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Nehän ovat aivan liian kalliita lasten leluiksi. En ymmärrä niiden käyttötarkoitusta ollenkaan.
mummi osti sellaisen tytölle, ja osaa kyllä pitää siitä huolta ja leikkiä sillä nätisti!
Mutta silti, paljonko se oikein maksoi?
ei ole tapana kysellä lahjojen hintaa. Varmaan aika paljon... ehkä 15e?
Mut IHANA se vaan on!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Nehän ovat aivan liian kalliita lasten leluiksi. En ymmärrä niiden käyttötarkoitusta ollenkaan.
mummi osti sellaisen tytölle, ja osaa kyllä pitää siitä huolta ja leikkiä sillä nätisti!
Mutta silti, paljonko se oikein maksoi?
ei ole tapana kysellä lahjojen hintaa. Varmaan aika paljon... ehkä 15e?
Mut IHANA se vaan on!!
siis tarkoitin 150e
 
ne on karseita! tai varmaan ihan kiva jollekki lapselle mut eihän siitä kauaa oo ku tv:stä tuli dokkari jossa aikuset naiset osteli niitä, kuljetteli vaunuissa ja autossa ja mitä kaikkee... ykshä oli tilannu sen näyttämään kaukana asuvalta pojanpojaltaan!
 
Tulipeikko harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Nehän ovat aivan liian kalliita lasten leluiksi. En ymmärrä niiden käyttötarkoitusta ollenkaan.
mummi osti sellaisen tytölle, ja osaa kyllä pitää siitä huolta ja leikkiä sillä nätisti!
Mutta silti, paljonko se oikein maksoi?
ei ole tapana kysellä lahjojen hintaa. Varmaan aika paljon... ehkä 15e?
Mut IHANA se vaan on!!
Voin olla ihan väärässä, mutta mun muistaakseni hinta on jotain 30e tienoilla (jonkun verran yli). Näin jossain lelukuvastossa nukkemainoksen, mutta myynnissä en ole missään nähnyt. Meidän kaksivuotias olis ollut ihan otettu tuollaisesta vauvelista. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ne on karseita! tai varmaan ihan kiva jollekki lapselle mut eihän siitä kauaa oo ku tv:stä tuli dokkari jossa aikuset naiset osteli niitä, kuljetteli vaunuissa ja autossa ja mitä kaikkee... ykshä oli tilannu sen näyttämään kaukana asuvalta pojanpojaltaan!
tää menee jo yli
|O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
No mua hämäis aina paljon jos jollain ois niitä koristeena kotonaan kirjahyllyillään tms. tulis ehkä hiukan ahistunut olo. Mut jos lapsella leikeissä niin sit ymmärrän, leluhan se kumminkin on.
mun mielestä ois outoa ostaa se vaan koristeeksi ja pölyn kerääjäksi...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Nehän ovat aivan liian kalliita lasten leluiksi. En ymmärrä niiden käyttötarkoitusta ollenkaan.
mummi osti sellaisen tytölle, ja osaa kyllä pitää siitä huolta ja leikkiä sillä nätisti!
Mutta silti, paljonko se oikein maksoi?
ei ole tapana kysellä lahjojen hintaa. Varmaan aika paljon... ehkä 15e?
Mut IHANA se vaan on!!
Voin olla ihan väärässä, mutta mun muistaakseni hinta on jotain 30e tienoilla (jonkun verran yli). Näin jossain lelukuvastossa nukkemainoksen, mutta myynnissä en ole missään nähnyt. Meidän kaksivuotias olis ollut ihan otettu tuollaisesta vauvelista. :)
näitä ei myydäkään missään lelukuvastossa! On varmaan joku ihan eri nukke.
 
assi
nyt vastaajat on varmaan puhumassa eri nukeista... Usean sadan euron, itse tuunatut näköisvauvanuket ei ole leluja. Ja niistä en pitä yhtään, ihan kuin kuolleita lapsia sanon minä.
Ja niitä Babybjörn nukkeja saa sit muutamalla kympillä tenaville citymarketista...
 
mun mielest noi on sulosia, eikä ensimmäinen ajatus kyl oo et näyttää kuolleelt vauvalt :eek:
joskus joku linkitti tänne, tai jollekki muulle palstalle sellasen samantyylisen sivuston,mut tekijä oli suomalainen... btw, ihania tollaset nuket!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pataässä:
mun mielest noi on sulosia, eikä ensimmäinen ajatus kyl oo et näyttää kuolleelt vauvalt :eek:
joskus joku linkitti tänne, tai jollekki muulle palstalle sellasen samantyylisen sivuston,mut tekijä oli suomalainen... btw, ihania tollaset nuket!
voi hitsi mikähän se on.. siis se suomalainen sivu!
 
Tulipeikko harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja assi:
nyt vastaajat on varmaan puhumassa eri nukeista... Usean sadan euron, itse tuunatut näköisvauvanuket ei ole leluja. Ja niistä en pitä yhtään, ihan kuin kuolleita lapsia sanon minä.
Ja niitä Babybjörn nukkeja saa sit muutamalla kympillä tenaville citymarketista...
Juu, varmaan puhutaan eri nukeista. Mutta en minäkään sentään babybjörniä tarkoittanut. Sellaisen meidän neiti saikin, kun sitä tarkoittamaani ei mistään löytynyt. Minä tarkoitin varmaan jotain babybjörnin ja tuollaisen "oikean vauvan" "välimaastossa" olevaa,mitä en ole nähnyt lelukaupoissa, enkä cittareissa tai muuallakaan, ainoastaan yhdessä kuvastossa kuvan. Mutta se ei ollut noin oikean näköinen :D
 

Yhteistyössä