Mitä mieltä ootte mun kropasta? *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja LuckyLou
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
öö... en näe suurtakaan eroa ap:n kuvaan! Ainoastaan sen, että sä "pyllistät" kuvissa ja notkotat selkääsi, veikkaan et ap. näyttäis ihan samalta jos notkistaisi selkää (jolloin vyötärö näyttää kapeammalta) ja työntäisi persettä ulospäin JA laittais noi teinifarkut jalkaansa :D
Ja tiedoksi vielä, kun jäi epäselväksi, että tuo en ole mä. En nimittäin tapaa kuvata persettäni palstalaisten iloksi. Mutta samanlainen on kyllä oma pyllyni, ja vatsa myös. Litteä ilman makkaroita.
 
"sade"
[QUOTE="vieras";23270611]Onpas "oho" nyt kovin katkerana. Anteeksi nyt kovasti, että satun olemaan hyväkroppainen. ;)[/QUOTE]

Hyvä kroppa ja huono maku (ainakin vaatemaku on auttamatta vanhanaikainen..)
 
ei oo totta
[QUOTE="vieras";23270638]Ja tiedoksi vielä, kun jäi epäselväksi, että tuo en ole mä. En nimittäin tapaa kuvata persettäni palstalaisten iloksi. Mutta samanlainen on kyllä oma pyllyni, ja vatsa myös. Litteä ilman makkaroita.[/QUOTE]

Eli meidän pitäis oikeesti luottaa sun sanaan ;) Hei come on - tuu pois sieltä haavemaailmasta :) Hmm.. ehkä SÄ oletkin katkera ap:n kropasta ja käännät sen näin päin?!
 
LuckyLou
[QUOTE="nam";23270645]Kaunis ja naisellinen. On syytä olla tyytyväinen jos omistaa tuollaisen kropan :) Saanko kysyä ikääsi?[/QUOTE]

Niin mä oonkin tyytyväinen :)

Olen 35v.
 
"vieras"
Eli meidän pitäis oikeesti luottaa sun sanaan ;) Hei come on - tuu pois sieltä haavemaailmasta :) Hmm.. ehkä SÄ oletkin katkera ap:n kropasta ja käännät sen näin päin?!
Heh, tää palsta on aina yhtä huvittava... Itse höpisitte, että ette ole koskaan nähneet kuvaa muodokkaasta kiinteästä pyllystä jatkona hoikalle vyötärölle. Nyt tässä ketjussa on sellaisista useampikin kuva, joten herätkää itse todellisuuteen. Pienellä työllä voi saada upean kropan.

Ja ap:lle vielä, kroppasi on kyllä paljon parempi kuin mitä monella muulla ikäiselläsi. :)
 
WhitePiony
Upea kroppa, ei voi muuta sanoa. Tosi kivat muodot. Olispas itselläkin...

Henk.koht. en tykkää yhtään sellasesta naisen LIIAN treenatusta pepusta, ns. broilertakapuolesta.. sellanen on kauhee.. (joku oli linkittänyt sellasesta kuvan)
 
LuckyLou
[QUOTE="vieras";23270710]Heh, tää palsta on aina yhtä huvittava... Itse höpisitte, että ette ole koskaan nähneet kuvaa muodokkaasta kiinteästä pyllystä jatkona hoikalle vyötärölle. Nyt tässä ketjussa on sellaisista useampikin kuva, joten herätkää itse todellisuuteen. Pienellä työllä voi saada upean kropan.

Ja ap:lle vielä, kroppasi on kyllä paljon parempi kuin mitä monella muulla ikäiselläsi. :)[/QUOTE]

Hmm.. en näe iän ja kropan välistä yhteyttä tässä mielessä - jos puhutaan siis alle 5-kymppisen naisen vartalosta. Nelikymppinen voi olla todella hehkeä ja upeavartaloinen verrattuna esim. nykyteineihin. Nuoret ovat nykyään lihavia. Itse olen ollut parikymppisenä liiankin laiha, nyt jo naisellista pyöreyttä - joka on kuulemma juuri oikeanlaista pyöreyttä oikeissa paikoissa :)

Huomaan muuten, että tämän kokoisena olisi vientiä paljon enemmän kuin 25-vuotiaana painaessani lähes 15kg vähemmän.
 
asdx
Muhunkaan ei iske "muovisen oloiset" treenatut pikipiukeat pyllyt.
Ja nyt toki joku tulee avautumaan, että olen vain kateellinen. En ole, ei tarvitse olla.

Ap:lle sanoisin, että sulla on kaunis kroppa. Siinä ei tosiaan ole mitään vikaa, mutta koska me ihmiset olemme erilaisia, niin totean vielä seuraavaa. Jos olisin sinä, niin kiinteyttäisin vielä pikkuisen keski- ja ylävartaloa.
 
"maitokahvi"
[QUOTE="vieras";23270710]Heh, tää palsta on aina yhtä huvittava... Itse höpisitte, että ette ole koskaan nähneet kuvaa muodokkaasta kiinteästä pyllystä jatkona hoikalle vyötärölle. Nyt tässä ketjussa on sellaisista useampikin kuva, joten herätkää itse todellisuuteen. Pienellä työllä voi saada upean kropan.[/QUOTE]

mun mielestä noiden farkkukuvien persus ei kyllä ole erityisen muodokas... tykkään omasta läskiperseestäni enemmän <3
 
lauta on lauta
[QUOTE="vieras";23270458]Ai nuo kaksi viimeistä kuvaa on miesten perseitä? :LOL:

Anteeks nyt vaan, mutta ne on naisten perseitä, joita miehet unelmoi päästä puristelemaan, kuten sen ketjun kommenteistakin huomaat...[/QUOTE]

No ei paljoa eroa miehen perseestä noin luiseva ja tasapaksu perse :LOL: Kukahan mies tahtoo päästä tuommosta tasapaksua persettä kourimaan? :LOL: In yuor dreams varmaankin.
 
"sade"
[QUOTE="vieras";23270780]?[/QUOTE]

Käytä enemmän aikaa lukien ja vähemmän treenaten sitä broilerpeppuasi niin tajuat miten läpinäkyvä olet kaikki nää "tuhti" -kommentit on sun.
 
"mies"
Huomaan muuten, että tämän kokoisena olisi vientiä paljon enemmän kuin 25-vuotiaana painaessani lähes 15kg vähemmän.
Voi johtua enemmän iästä kuin painosta. Siitähän koko puumanainen-ilmiö johtuu, että vanhemmat naiset ovat paljon helpompia kuin nuoremmat. Ei kallista peliaikaa kannata hukata parikymppisiin, kolmevitonen lähtee paljon suuremmalla todennäköisyydellä matkaan.
 

Yhteistyössä