Mitä mieltä ootte aikuisista pleikkaria pelaavista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Kyseliä
  • Ensimmäinen viesti
"xyz"
Pelaan toisinaan itsekin vaikka nainen olen. 80-luvun alun lapsena olen kasvanut yhtä aikaa pelien kanssa, enkä todellakaan miellä pelaamista pelkästään lasten jutuksi (esim GTA:t). Viihdyke siinä missä tv ja nettikin.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Vierasmies
Tätä minäkin olen miettinyt kun luulen ja olen lukenut, että moni nainen näkee pleikkarilla pelaamisen epä-aikuismaisena, ällöttävänä tai jopa epäseksikkäänä "harrastuksena". Ymmärtääkseni aika moni viettää kaksplussalla ja Facebookissa ainakin sen tunnin joka päivä. Hmm, aivan kuin siinä olisi jokin ristiriita?

[QUOTE="vieras";29095004]Mutta ymmärrät jonnin joutavan istumisen kaksplussalla?[/QUOTE]

• Tykkää
ööh
[QUOTE="hmmm";29095034]Olen perhekeskeinen ihminen, enkä ymmärrä/hyväksy tuollaista. Kyllä meilläkin vietetään aika koneella, esim luetaan ulkomaista tekstiä omasta harrastuksesta.[/QUOTE]

Eli netissä roikkuminen ok, mutta pelaaminen ei? En tajua.

• Tykkää
"vieras"
[QUOTE="sally";29095025]Kyllä, sopivassa määrin. ;) Tässä sentään on jotain järkeä :D[/QUOTE]

Niin kuin mitä? Minä taas koen, että pleikkarin paluussa (en itse pelaa oikeastaan koskaan mutta nettaan senkin edestä...) on jännitystä ja viihdettä paljon enemmän kuin tässä. Ja siitä on iloa myös muksuille, kun saavat viettää aikaa isänsä kanssa. Netti taas on ainoastaan pois lapsilta ihan rehellisesti sanottuna...

• Tykkää
näiin
Ensimmäisenä tulee mieleen että ovat hieman jälkeenjääneitä, lapsellisia. Tuollaista ei pitäisi enään yli 30v ihmisten tehdä enään ollenkaan vaan niinpä näitä on entistä enempi vain nykyään. Johtuu varmaan osaltaan siitä että siirrytään äitin helmoista pleikkarin peluusta suoraan vaimokkeen helmoihin pelaamaan pleikkaa.

Elikkäs ovat jotenkin vielä lapsuudessaan kiinni ja eivät uskalla päästää siitä irti, vaimoke on äitin korvike jne..
Pleikka, xboxit ja wiit ovat nyt vaan lasten leikkikaluja.

T. HC PC Gamer / 30-40h/viikko
WOW online veteran since 2005

ööh
Alkuperäinen kirjoittaja näiin;29095058:
Ensimmäisenä tulee mieleen että ovat hieman jälkeenjääneitä, lapsellisia. Tuollaista ei pitäisi enään yli 30v ihmisten tehdä enään ollenkaan vaan niinpä näitä on entistä enempi vain nykyään. Johtuu varmaan osaltaan siitä että siirrytään äitin helmoista pleikkarin peluusta suoraan vaimokkeen helmoihin pelaamaan pleikkaa.

Elikkäs ovat jotenkin vielä lapsuudessaan kiinni ja eivät uskalla päästää siitä irti, vaimoke on äitin korvike jne..
Pleikka, xboxit ja wiit ovat nyt vaan lasten leikkikaluja.

T. HC PC Gamer / 30-40h/viikko
WOW online veteran since 2005
Oliko tää vitsi, jota en tajunnu? Ite pelaat, mutta yli 30v ei saa enää pelata? :D

"vieras"
Harrastus siinä missä vaikka kaksplussalla istuminen tai telkkarin katsominen. Ei haittaa mua. Jos sen pelikoneen ääressä aikoo viettää pitemmän tovin, eikä silloin saa häiritä, mun mielestä olisi paikallaan ilmoittaa/sopia siitä puolison kanssa. Jos vaan istuu koneen ääreen, vetää kuulokkeet korville eikä näe eikä kuule mitään kahteen tuntiin, on vähän sama kuin häviäisi vaikka salille/terassille/lenkille/kaverille yhtäkkiä mitään ilmoittamatta.

Jeppuliini
No mitä siitä, jokaisella huvinsa. Jotkut shoppailee itsensä vararikkoon, laihduttaa itsensä henkihieveriin.... jos joku harrastaa töiden, perheen, lasten jälkeen pleikan peluuta niin omapa asiansa.

"vieras"
[QUOTE="hmmm";29095034]Olen perhekeskeinen ihminen, enkä ymmärrä/hyväksy tuollaista. Kyllä meilläkin vietetään aika koneella, esim luetaan ulkomaista tekstiä omasta harrastuksesta.[/QUOTE]

Oletko oppinut paljonkin harrastuksestasi kaksplussalla? :)

"vieras"
[QUOTE="hmmm";29095087]Ei sun tarvikaan. Asiasisältöinen teksti netistä vs. lapsekas pelaaminen.[/QUOTE]

Ne molemmat on lapselta pois ;) Onneksi mä teen sen verran vähän töitä, että jää aikaa lapsille, työlle JA netissä istumiseen :)

Professional Griefer
[QUOTE="hmmm";29095087]Ei sun tarvikaan. Asiasisältöinen teksti netistä vs. lapsekas pelaaminen.[/QUOTE]

No ei ainakaan päde tähän palstalla roikkumiseen.

Mun mielestä kaikki pelaaminen aikuisella on ok, kunhan se ei häiritse unirytmiä/opiskelua/työtä jne. Ihan yhtälailla se on ajanviettotapa ja viihdettä kuin vaikka kirjan lukeminen tai elokuvan katsominen.

• Tykkää
Reactions: Zucchini

Yhteistyössä