Hei anteeksi hirveesti tässä tuli pien väärinkäsitys , kysyin MIELIPIDETTÄ en väittänyt että minä jotenkin syrjisin näitä nuoria ja lapsia olen itse elänyt koko lapsuuteni muualla kuin äitini ja isäni kanssa halusin vain tietää mitä mieltä muut ovat. ehkä olisi pitänyt pistää selvennyt jo tuohon kysymykseenAlkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:apua. mitenhän minun oma lapseni pärjää kun olen nuorisokotilapsi. Onko sulla käsitystä siitä että ei ne nuoret välttämättä ole laitoksissa itsensävuoksi. Eikä ne nuoret sen erilaisempia kuin muutkaan. toki mahtuu poikkeuksiakin..kannatta ensin ottaa selvää siitä nuorisokotilapsesta ennenkuin alat tuomitsemaan pelkän sen perusteella että se on ollut nuorisokodissa.
sori, ei munkaan pitänyt sulle tota kohdistaa..itse aloin kirjoittamaan väärin.mutta ymmärsit varmaan pointtini tuostaAlkuperäinen kirjoittaja mik-ita:Hei anteeksi hirveesti tässä tuli pien väärinkäsitys , kysyin MIELIPIDETTÄ en väittänyt että minä jotenkin syrjisin näitä nuoria ja lapsia olen itse elänyt koko lapsuuteni muualla kuin äitini ja isäni kanssa halusin vain tietää mitä mieltä muut ovat. ehkä olisi pitänyt pistää selvennyt jo tuohon kysymykseenAlkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:apua. mitenhän minun oma lapseni pärjää kun olen nuorisokotilapsi. Onko sulla käsitystä siitä että ei ne nuoret välttämättä ole laitoksissa itsensävuoksi. Eikä ne nuoret sen erilaisempia kuin muutkaan. toki mahtuu poikkeuksiakin..kannatta ensin ottaa selvää siitä nuorisokotilapsesta ennenkuin alat tuomitsemaan pelkän sen perusteella että se on ollut nuorisokodissa.
ymmärsin todellakin mut oikeesti jotkut vanhemmat on niin hirveitä ja kieltää lapsiaan olemasta näiden raukkojen lasten kanssa , kaikki muut kutsutaan synttäreille mutta ei sitä yhtä joka asuu muuallla kuin vanhempiensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sori, ei munkaan pitänyt sulle tota kohdistaa..itse aloin kirjoittamaan väärin.mutta ymmärsit varmaan pointtini tuostaAlkuperäinen kirjoittaja mik-ita:Hei anteeksi hirveesti tässä tuli pien väärinkäsitys , kysyin MIELIPIDETTÄ en väittänyt että minä jotenkin syrjisin näitä nuoria ja lapsia olen itse elänyt koko lapsuuteni muualla kuin äitini ja isäni kanssa halusin vain tietää mitä mieltä muut ovat. ehkä olisi pitänyt pistää selvennyt jo tuohon kysymykseenAlkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:apua. mitenhän minun oma lapseni pärjää kun olen nuorisokotilapsi. Onko sulla käsitystä siitä että ei ne nuoret välttämättä ole laitoksissa itsensävuoksi. Eikä ne nuoret sen erilaisempia kuin muutkaan. toki mahtuu poikkeuksiakin..kannatta ensin ottaa selvää siitä nuorisokotilapsesta ennenkuin alat tuomitsemaan pelkän sen perusteella että se on ollut nuorisokodissa.
niin on, muokin haukkui erään luokkakaverin äiti apinaksi vain siksi että asuin lastenkodissa. Minäpä en siitä välittänyt, lähinnä huvitti. Jotkut ottaa asian erilailla ja se ei ole kovin hyväksi lapselleAlkuperäinen kirjoittaja mik-ita:ymmärsin todellakin mut oikeesti jotkut vanhemmat on niin hirveitä ja kieltää lapsiaan olemasta näiden raukkojen lasten kanssa , kaikki muut kutsutaan synttäreille mutta ei sitä yhtä joka asuu muuallla kuin vanhempiensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sori, ei munkaan pitänyt sulle tota kohdistaa..itse aloin kirjoittamaan väärin.mutta ymmärsit varmaan pointtini tuostaAlkuperäinen kirjoittaja mik-ita:Hei anteeksi hirveesti tässä tuli pien väärinkäsitys , kysyin MIELIPIDETTÄ en väittänyt että minä jotenkin syrjisin näitä nuoria ja lapsia olen itse elänyt koko lapsuuteni muualla kuin äitini ja isäni kanssa halusin vain tietää mitä mieltä muut ovat. ehkä olisi pitänyt pistää selvennyt jo tuohon kysymykseenAlkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:apua. mitenhän minun oma lapseni pärjää kun olen nuorisokotilapsi. Onko sulla käsitystä siitä että ei ne nuoret välttämättä ole laitoksissa itsensävuoksi. Eikä ne nuoret sen erilaisempia kuin muutkaan. toki mahtuu poikkeuksiakin..kannatta ensin ottaa selvää siitä nuorisokotilapsesta ennenkuin alat tuomitsemaan pelkän sen perusteella että se on ollut nuorisokodissa.
mulla on pikkuveljet vieläkin sijaisperheessä ja joka päivä ajattelen että toivottavasti heitä ei kiusata , se oli itselle todella vaikeaa.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:niin on, muokin haukkui erään luokkakaverin äiti apinaksi vain siksi että asuin lastenkodissa. Minäpä en siitä välittänyt, lähinnä huvitti. Jotkut ottaa asian erilailla ja se ei ole kovin hyväksi lapselleAlkuperäinen kirjoittaja mik-ita:ymmärsin todellakin mut oikeesti jotkut vanhemmat on niin hirveitä ja kieltää lapsiaan olemasta näiden raukkojen lasten kanssa , kaikki muut kutsutaan synttäreille mutta ei sitä yhtä joka asuu muuallla kuin vanhempiensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sori, ei munkaan pitänyt sulle tota kohdistaa..itse aloin kirjoittamaan väärin.mutta ymmärsit varmaan pointtini tuostaAlkuperäinen kirjoittaja mik-ita:Hei anteeksi hirveesti tässä tuli pien väärinkäsitys , kysyin MIELIPIDETTÄ en väittänyt että minä jotenkin syrjisin näitä nuoria ja lapsia olen itse elänyt koko lapsuuteni muualla kuin äitini ja isäni kanssa halusin vain tietää mitä mieltä muut ovat. ehkä olisi pitänyt pistää selvennyt jo tuohon kysymykseenAlkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:apua. mitenhän minun oma lapseni pärjää kun olen nuorisokotilapsi. Onko sulla käsitystä siitä että ei ne nuoret välttämättä ole laitoksissa itsensävuoksi. Eikä ne nuoret sen erilaisempia kuin muutkaan. toki mahtuu poikkeuksiakin..kannatta ensin ottaa selvää siitä nuorisokotilapsesta ennenkuin alat tuomitsemaan pelkän sen perusteella että se on ollut nuorisokodissa.
mulla on pikkuveli sijaisperheessä myös..on jo 18 mutta asuu siellä amiksen loppuun asti. on pärjännyt hyvin, suosittu koulussa ja ei olla kiusattu. kaikilla ei käy samanmoinen tuuri :|Alkuperäinen kirjoittaja mik-ita:mulla on pikkuveljet vieläkin sijaisperheessä ja joka päivä ajattelen että toivottavasti heitä ei kiusata , se oli itselle todella vaikeaa.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:niin on, muokin haukkui erään luokkakaverin äiti apinaksi vain siksi että asuin lastenkodissa. Minäpä en siitä välittänyt, lähinnä huvitti. Jotkut ottaa asian erilailla ja se ei ole kovin hyväksi lapselleAlkuperäinen kirjoittaja mik-ita:ymmärsin todellakin mut oikeesti jotkut vanhemmat on niin hirveitä ja kieltää lapsiaan olemasta näiden raukkojen lasten kanssa , kaikki muut kutsutaan synttäreille mutta ei sitä yhtä joka asuu muuallla kuin vanhempiensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sori, ei munkaan pitänyt sulle tota kohdistaa..itse aloin kirjoittamaan väärin.mutta ymmärsit varmaan pointtini tuostaAlkuperäinen kirjoittaja mik-ita:Hei anteeksi hirveesti tässä tuli pien väärinkäsitys , kysyin MIELIPIDETTÄ en väittänyt että minä jotenkin syrjisin näitä nuoria ja lapsia olen itse elänyt koko lapsuuteni muualla kuin äitini ja isäni kanssa halusin vain tietää mitä mieltä muut ovat. ehkä olisi pitänyt pistää selvennyt jo tuohon kysymykseenAlkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:apua. mitenhän minun oma lapseni pärjää kun olen nuorisokotilapsi. Onko sulla käsitystä siitä että ei ne nuoret välttämättä ole laitoksissa itsensävuoksi. Eikä ne nuoret sen erilaisempia kuin muutkaan. toki mahtuu poikkeuksiakin..kannatta ensin ottaa selvää siitä nuorisokotilapsesta ennenkuin alat tuomitsemaan pelkän sen perusteella että se on ollut nuorisokodissa.