Mitä mieltä olette tuosta kadonneen jäljillä ohjelmasta?

• Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
en tykkää ohjelmasta enää
Se on mennyt aika tylsäksi. Minusta on vaikea tajuta, että pitää tehdä ohjelma siitä miten joku ei viitsi itse kaivaa samoja tietoja esille vanhemmistaan tai sukulaisistaan ja sitten näyttää koko kansalle kuinka saamaton sitä onkaan. Nytkin on ollut jaksoja, joissa ei ole edes etsimisen makuakaan. Kaikki tiedot vanhemmista on selkeästi viranomaisilla tiedossa ja taksilla huristellaan pitkin tienoota osoitteesta a osoitteeseen b. Ihmiset eivät katoa niin helposti maissa, joissa on pitkään kirjattu kansalaiset johonkin rekisteriin.

Tämän vuoksi olen ehdottanut miehelleni ja ystävilleni, että voisivat lennellä vaikkapa Bahama-saarille, väärentää minulle postikortin vuodelta 1998 ja sitten itkien selitän telkussa kuinka mies lähti viemään vaan roskia. Tai kuinka hyvä ystäväni, joka on ehkä sisarpuoleni, hävisi kesätöihin sinne ja kukaan ei enää tiedä onko hän siellä enää. SAisin kivan matkan.

vierass
Mä tykkään. Eikä se monille ole ollut mitään vanhojen haavojen auki repimistä, vaan usein nää henkilöt on sanoneet, että on kuin suuri taakka olisi otettu harteilta. Ainakin ulkomaalaisversioissa.

Yhteistyössä