Mitä mieltä olette siitä, että lapsen pappa tupakoi ja samanaikaisesti halailee ja pussailee suulle lasta?

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti:
Kyllä se vaan näin on, että lapsi haisee tupakalle kun on pussannut pappaansa, vaikka ei savuja puhaltaisi naamalle... :/ Ei tupakoi sisällä, onneksi. Eli sun mielestä se on siis ok, että tupakka maistuu lapsen suussa ja haisee vaatteissa.
Haha, miten se voi maistua lapsen suussa, oletko maistellut? Vai kielareitako se pappa antaakin? Eikö kyse nyt kuitenkin ollut pusuista, joissa huulet kiinni pussataan?
Miten siinä jotain höyryjä voi päästä lapsen suuhun?
 
hammashoitaja:
Tykkäisitkö sinä että vanhempi mies, haisi tupakalta tai ei, pussailisi sua suulle? Sun pappas ehkä? Mieti lapsen näkökulmasta.
Joo-o, mun mies joka tupakoi pussailee mua joka päivä suulle. Antaa jopa kielisuudelmia. Eikä ällötä, vaikka en itse tupakoikaan (paitsi joskus viihteellä).
 
hammashoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nette:
hammashoitaja:
Tykkäisitkö sinä että vanhempi mies, haisi tupakalta tai ei, pussailisi sua suulle? Sun pappas ehkä? Mieti lapsen näkökulmasta.
Joo-o, mun mies joka tupakoi pussailee mua joka päivä suulle. Antaa jopa kielisuudelmia. Eikä ällötä, vaikka en itse tupakoikaan (paitsi joskus viihteellä).
Just, tätähän mä tarkotinkin.... Eli kun sä ymmärsit mut tahallaan väärin, mäkin ymmärrän sut: Sä siis seurustelet pappas kans????!!!!
 
hammashoitaja:
Just, tätähän mä tarkotinkin.... Eli kun sä ymmärsit mut tahallaan väärin, mäkin ymmärrän sut: Sä siis seurustelet pappas kans????!!!!
Mä en ole mitään athallani tehnyt, ilmaissut vain mielipiteeni esittämääsi asiaan. Mutta vastaus viimeiseen kysymykseesi, joo-o taidan olla liitossa pappani kanssa, kutsunhan miestänikin papaksi (lempinimi) :)
 
hammashoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nette:
hammashoitaja:
Just, tätähän mä tarkotinkin.... Eli kun sä ymmärsit mut tahallaan väärin, mäkin ymmärrän sut: Sä siis seurustelet pappas kans????!!!!
Mä en ole mitään athallani tehnyt, ilmaissut vain mielipiteeni esittämääsi asiaan. Mutta vastaus viimeiseen kysymykseesi, joo-o taidan olla liitossa pappani kanssa, kutsunhan miestänikin papaksi (lempinimi) :)
:D
 
Tuskin tuosta mitään mittavia terveyshaittoja tulee, mutta mä varmaan pyytäisin pitämään vähän taukoa tupakan ja pusun välillä. Muistan omasta lapsuudestani kuinka pahalta tupakka haisi ja miten se vähän ahdistikin jos oli voimakas tupakanhaju ympärillä.

Ja se haju tulee siis hengityksestä, ei siihen kielareita tarvita.
 

Yhteistyössä