Mitä mieltä olette palstalla " kyselijöistä ", ketkä häipyvät

  • Viestiketjun aloittaja La Paset
  • Ensimmäinen viesti
La Paset
paikalta, kuin tuhka tuuleen?
Palstalaiset vastaavat, yrittävät auttaa. Ei tule mitään kommentteja...
Minulle on tullut sellainen tunne, kuin puhuisin puhelimeen, jonka avuntarvitsija on paiskannut kiinni jo aikoja sitten.
 
"Mielipide"
Olen huomannut ilmiön. Veikkaan, että sellaisilla ihmsillä on tekemisen puute keksiessään kaikenlaisia aloituksia. Kenties sitten jopa osallistuvat ketjuun toisella nimimerkillä nähdäkseen, miten hyvin saavat ihmisiä vedettyä höplästä. Tai ehkä ei tekemisen puute, mutta puuttuu kyky tehdä muuta.
 
freefall harmaana
Tai sitten ihmisillä on oikeakin elämä, joka vaatii heidän huomiotaan. Ei kaikilla välttämättä ole aikaa istua ruudun ääressä ja odotella vastauksia..
 
Mä en sitä mitenkään henk. koht. ota, vaikka joskus oiskin kiva saada jotain vastakommenttia yms. Ajattelen et ei ole vaan ehtinyt sitten päivystää koneen ääressä. Itse joskus kiireessä kommentoin johonkin juttuun jotain ja sit pitää heti lähteä. Sit myöhemmin en enää muista kaivaa juttua esiin ja kattoa et onko joku kommentoinut jotain takaisin.
 
Viimeksi muokattu:
myönnän
Olen tehnyt pari aloitusta mihin en ole vastannut mitään paitsi sitten joskun monien tuntien päästä. Ne siksi kun on tullut kysym,yksen jälkeen jotain muuta mihin on ollu pakko mennä. Ihan vaan vaikka tässä kotona ja sit olen unohtanut koko jutun.
Itseänikin ärsyttää,että ei vastata.
 
"kkkk"
Mä olen joskus kysynyt jotain, mutta kun kommentteja ei ole tullut, niin koko ketju unohtunut. Sitten joskus ajan päästä jut kun olen jo lähdössä koneelta olen voinut katsoa vielä ketjun uudelleen, niin siellä voi olla pari kommenttia, mutta siinä vaiheessa en enää ehdi mitään siihen kirjoitella. Vastaukset (asialliset) ovat yleensä silti hyviä ja ovat useinkin olleet avuksi. Veikkaan, että näin siinä yleensä käy.
 
"jep"
Ite käyn täällä aika pikaisesti hetken silloin, toisen tällöin. Joskus kysyn jotain, ja kun siihen ei heti vastata, unohdan koko jutun. Ärsyttävää on myäskin se, että kun kysyy jotain eikä kukaan vastaa ;)
 
Onhan se vähän harmi jos ketju jää ihan auki, varsinkin jos on kyse jostain itselle tärkeästä ja mielenkiintoiselta tuntuvasta jutusta.

Toisaalta taas, lasten kanssa nyt tulee useinkin tilanteita joissa joutuu yllättäin jättämään koneen eikä palaaminen onnistu ihan heti.
 
"Mä"
No ei mua tuollaiset kommenttijutut niin harmita, varmaan itsekään tule jotain avausta kaivettua pitkän ajan päästä, kun en täällä kovin usein käy. Mutta se, jos joku pyytää apua jossain, vaikka biisin selvittämisessä, tai jossain tiekkari tms. ongelmassa, ja innostun käyttämään jopa hieman enemmänkin aikaa auttamiseen, ja sitten ei enää kuulukaan, selvisikö ongelma, niin se vähän harmittaa.
 
"Nilla"
Täällä on aika kova tahti eli

- jos jotain sattuu kysymään, eikä päivystä paikalla, hukkaa aika nopeasti oman aloituksensa
- vastaukset saattavat olla niin tiukkoja/jyrkkiä, ettei sen jälkeen uskalla kissaa kiekaista
 
!!!!!!
Se kans ärsyttää kun kysellään nimiehdotuksia lapselle ja ei sitten enää vastaillakaan aloitusviestin jälkeen koko ketjuun...

Tai toinen ääripää: palstalaiset ehdottaa nimiä nimen perään, vaan vastaus on aina "EI, ei miellytä minua.." No vois sitten ihan itsenäisesti kehitellä sitä nimeä lapselleen, kun kuitenkaan mikään ei sovi ;) Kerran luin kyseisenlaista ketjua, joka kasvoi ja kasvoi, varmaan puolet almanakan nimistä oli ehdoteltu, vaan ei.. :D Tuli vain mieleen, että oliko siinä edes oikeesti nimi hakusessa, kunhan aikansa kuluksi leikittiin.
 

Yhteistyössä