onko parempia kuin tavan lattia möykky imurit? mietin uuden imurin ostamista, mut tuntuu et noitten imureitten hinnat on PIKKASEN nousseet markkaajoista, jotain 300e pölyimurista :kieh:
Se on hyvä, mutta ei sillä isoa huushollia kunnolla imuroi, jos tarkoitit sitä Elektroluxin varsi-imuria. Meillä on se ollut nyt reilun vuoden ja akku alkaa olla kypsä. Keittiön sillä saa nopsaa murusista imuroituu, kun ei jaksa ottaa isoo imurii esille.
Tarkotatko sitä jenkki-tyylistä?Mulla oli joskus ja pirun raskas se ainakin oli ja pöly levis ympäri kämppää siittä kangaspussista...
Mekin jouduttiin uusimaan imuri ja ostettiin tollanen missä ei pölypussia ja on tosi näppärä!Ei tartte niitten pussien kanssa touhuta ja kun monta mukulaa ja kolme kerrosta siivottavana saa näppärästi tyhjennettyä säiliön...
Mulla on se ergo rapido, hyvin pelittää just pikaimuroinnissa (tai ainakin luulen kun mä en oo vielä käyttäny puoli vuotta se on ollu, mut meillä lapset tappelee siitä kuka saa sillä imuroida)
Yksinää ei toimi mut muuten kyllä hyvä, akku kestää 18 min joten ei sillä koko taloa imuroida