Mitä mieltä olette? Koulusta.

Jos opettaja sanoi tänään että, jos mun lapset ajavat taksilla, niin valitettavasti se on niin pieni kylä, että vanhemmat keskustelevat meistä, miksi joku muu lapsi saa kulkea taksilla ja muut eivät saa. Selitys on ollut että olen töissä (,,valitettavasti,,) ja itsellä turvallisempi olo kun joku kuski lapsilla on. Mutta, ei se käy, koska tämän takia myös mun lapsia kiusataan?
 
Minusta tuntuu, että kiusaamiselta ei vaan voi välttyä. Sitä tulee jos on tullakseen. Ihan sama mitä tekee, tai miltä näyttää, jotkut vaan joutuvat silmätikuiksi syystä tai toisesta.
 
Sanoin vaan opetajalle, että haen huomenna kirpiksestä vaatteet kaikille ja olen sossupummina tällä kun kaikki on niin hemmetin vaikea. Jopa korua revitin vko sitten mun lapsen kaulasta, kateus vai mikä se on ollut... On tehty kerran jopa lastesuojeluilmoitus siksi kun meillä on ollut vähän pitempi auto ,,limusiini,,
Tuntu mistään enää ei saa nautia? Saako edes olla erilainen? Vai mihin he haluavat että tämäkin perhe tai mitä tämä perhe kaikista paskasta mitä joku tekee tai jauha, niin tekee. Miksi on niin väärin liikua taksilla? Huolehtia lapsista? Käydä töissä? Olla tyytyväinen? Mitä mä niin väärin teen?
 
[QUOTE="haloo";30488108]Jos maksat itse taksin niin ei kai kenelläkään ole siihen sanomista 0.o[/QUOTE]

Maksan ja se on väärin, kuulemma muiden takia nyt meidän pakko liikua taskulampun kanssa että se kiusaaminen loppu. Tarkoitan taskulamppua siksi kun aamulla niin pimeä ettei tässä kylässä näy mitään.
 
mhuh:

Kyllä, kuulemma kiusataan siksi koska lapset kulkevat taksilla.

Ei se vielä kaikki miksi olen noin jo vihainen ja väsynyt. Toinen asiaa meistä oli tehty lastensuojeluilmoitus kun olin synnytysosastolla, kuulemma olen äiti.... hmmm. hetki otan valokuvan jos sen löydän sen ilmoituksen.
 
mhuh
Ja osaan kyllä kuvitella, että olisi kyllä minunkin koulussani kiusattu lapsia, jotka tulee taksilla ilman mitään tarvetta.. Onhan se vähän noloa ja avutonta. Vaikuttaa hysteeriseltä ja typerältä.

Jos sinua ilostuttaa ajatella että ihmiset on sinulle kateellisia (vaikutat vähän siltä) niin et kyllä onnistu kiusaamista lopettamaan, koska et ymmärrä mistä se johtuu.
 
Ei kai koulu voi kieltää taxilla kouluun tuloa vaan sen takia muut lapset ei pääse taksilla. Ja mitä ittua se kenellekkään vanhemmalle kuuluu millä kyydillä sun lapset kouluun tulee....Pakko heittää se kuuluisa kateu kortti pöytään.
 
Eli tässä se toinen juttu ja ilmoitus ja aivan sama vaikka joku sossuntäti näkee sen.

Asiaa on niin että pyysin synnytyksen jälkeen että nukun pikkasen. Se oli näköjään väärin ja voin varoittaa että pakko leikkiä super-äitiä joka kerta ettei tulee ilmoitusta.

Se että he kirjoitivat eten pystynyt hoitamaan, ym ym ym... niin syy oli se että mun lapsella ollut tippaa päässä, mä pelkäsin tietysti etten tee mitään väärin.

Dominoiva isä? Ihan oikeasti mun mies? Joka ei ollut niin väsynyt kuin mä synnytyksen jälkeen ja yrittänyt olla vauvan kanssa? Vai mikä syy se on?

 
Ei kai koulu voi kieltää taxilla kouluun tuloa vaan sen takia muut lapset ei pääse taksilla. Ja mitä ittua se kenellekkään vanhemmalle kuuluu millä kyydillä sun lapset kouluun tulee....Pakko heittää se kuuluisa kateu kortti pöytään.
Liian tylsä jos noin pikkua asioista pakko keskustella? Mä en tiedä mitä pian äitinä uskallan tehdä. Enkä ole mitään paska, teen omia juttuja, teen töitä ja jopa joulun takia auttanut monia. Itse en saanut mitään hyvää vain joku kakkaa aina vaan tulee. Huomenna ehkä selitän paremmin, nyt niin väsynyt että pakko muutama tuntia nukkua.
 
  • Tykkää
Reactions: Kirspe
ja nyt sossu käy vielä kevälläkin meillä kun olin anteeksi vaan hemmetin väsynyt synnytyksen jälkeen ;D. Täälläkin kerroin kauan mulla on ollut supistuksia ja monta vrk.... Nyt jaska äiti leima ja joku dominoiva isä... ei todellista ei.... Mikä maa tämä on?
 
Jos sairaalassa on heränyt huoli teistä niin pakkohan heidän on toimia. Ei tarkoita automaattisesti kuitenkaan sitä, että sairaalan työntekijöiden johtopäätökset olisivat oikeat.

Kiusatuksi tulemiseen taas ei paljoa vaadita. Valitettavasti.

Ei tarvitse olla kovinkaan paljoa massasta erottuva niin on riski joutua kiusatuksi. Kyllähän toi on varmasti ollut sullekin Milanna selvää, että taksikyydit voivat aiheuttaa kateutta tai ylipäätään varallisuus ja sen korostaminen ulkoisesti. Ei vaan siltikään oikeuta kiusaamiseen missään tapauksessa ja tuskin kukaan opettaja voi estää lastesi taksikuljetuksia kun maksatte ne itse.
 
-.-
Mun mielestä on ok jos lapsesi menee taksilla kerran itse maksat sen.

Mut olisko ongelma se, että korostat teidän rahan määrää? Olet olevinaan parempi kuin köyhemmät? Tuo viittaus sossupummeiluun kuulosti nimittäin vähän siltä.

On ok että osa on rikkaampia kuin toiset, mutta en ymmärrä jos sen perusteella ollaan olevinaan sitten parempia ja naureskellaan että muut on sossupummeja kun ei ajella limusiinilla.

Kiusaaminen on väärin enkä hyväksy. Mutta aina voi ensin miettiä myös omaa käytöstään.
 

Yhteistyössä