Saman tyyppisesti mennään meilläkin. Lapset on mukana juhlissa, kännissä ei ole kukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Josa:Kyllä meillä istutaan iltaa kavereiden kanssa ja juodaan esim. siideriä vaikka lapset onkin paikalla. Ei meillä lasten aikana mitään kännejä oteta, juodaan jonkin verran. Eilenkin miehen kanssa juotiin viinipullo pizzan kanssa.
Joskus juodaan sit hiukan lisää, kun lapset menny nukkumaan.
näin meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Meillä on usein näitä "alkoholipitoisia" illanistujaisia. Viimeks pelattiin krokettia ja mölkkyä, grillattiin ja saunottiin ystävien kanssa. Lapsilla oli oikein mukavaa. Saivat vähän valvoa pitempään.
Kukaan ei meillä vedä päätä täyteen, kukaan ei ala räyhäämään. Alkoholin käyttö ei aina meinaa kännejä, sitä voi käyttää ihan hallitustikin.
Mutta kyllä se aina vituttaa kantaa näitä alkoholin käyttönsä hallitsevia aikuisia paikattavaksi. Kun olet itse selvinpäin ja joudut vielä ottamaan lapsetkin mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkoholin käyttö ei aina meinaa kännejä, sitä voi käyttää ihan hallitustikin.
Kuten meilläAlkuperäinen kirjoittaja Josa:Kyllä meillä istutaan iltaa kavereiden kanssa ja juodaan esim. siideriä vaikka lapset onkin paikalla. Ei meillä lasten aikana mitään kännejä oteta, juodaan jonkin verran. Eilenkin miehen kanssa juotiin viinipullo pizzan kanssa.
Joskus juodaan sit hiukan lisää, kun lapset menny nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kommentti:Mutta kyllä se aina vituttaa kantaa näitä alkoholin käyttönsä hallitsevia aikuisia paikattavaksi. Kun olet itse selvinpäin ja joudut vielä ottamaan lapsetkin mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkoholin käyttö ei aina meinaa kännejä, sitä voi käyttää ihan hallitustikin.
Ottakaa ennemmin vaikka heroiinia, niin ette aiheuta ongelmia.
Meillä myös näin. Yleensä (tai siis aina) on yksi vesiselvä kuski paikalla, jos nyt jotain pääsisi tapahtumaan.Alkuperäinen kirjoittaja endie:näin meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Meillä on usein näitä "alkoholipitoisia" illanistujaisia. Viimeks pelattiin krokettia ja mölkkyä, grillattiin ja saunottiin ystävien kanssa. Lapsilla oli oikein mukavaa. Saivat vähän valvoa pitempään.
Kukaan ei meillä vedä päätä täyteen, kukaan ei ala räyhäämään. Alkoholin käyttö ei aina meinaa kännejä, sitä voi käyttää ihan hallitustikin.
kavereilta että monta annosta juodaan. 1 annos= 1 pieni pullo olutta 0,33Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Voisimme menä jos alkoholitarjoilu olisi maksimissaan 1-2 annosta/naama. Jos menisi ihan 5-6 annosta niin silloin kutsuisin jo ryyppybileiksi missä ei ole lapsen paikka olla.
On kato juomista ja sit JUOMISTA. Kalja tai kaksi tuskin muuttaa sun persoonallisuutta ja käytöstä mut korillinen kossua on eri asia. Tuskin lapsi haluaa nähdä kun äiti tai isi perse paljaana oksentaa raparperin juurella?Alkuperäinen kirjoittaja mirri:Miksi juomista pitää salata lapsilta? Miksei saa juoda? Mä en ymmärrä tätä ollenkaan. Valaiskaa mua