Mitä mieltä olet naisesta jolla 4 lasta 3 eri isälle?

  • Viestiketjun aloittaja "nih"
  • Ensimmäinen viesti
Mutta nainen joka on saanut lapsia usean miehen kanssa on epäonnistunut elämässä. Eli parisuhde on se elämä....
Mä en vetäisi mutkia ihan noin suoraksi. En sanoisi että hlö on elämässään epäonnistunut, mulle tulee vain mielikuvia että hänellä on mennyt jossain vaiheessa lujaa eikä olla ajateltu jokaista ratkaisua loppuun asti. Mulla on tuttuja, joiden lapsilla on eri isät, ja nämä naiset ovat kyllä suht raisua elämää viettäneetkin aikoinaan.
He ovat silti onnellisia naisia ja äitejä.
 
vieraas
Jos stereotypiaa ajattelen niin mieleen tulee, että on alempaa sosiaali luokkaa, nuorena vahinkoraskaus mahdollisesti, myöhemmin muuten pieleen menneet ihmissuhteet joista myös miehille lapsia. Nainen on suhteissa nopeesti etenevä, luotetaan siihen että hetken huuma kestää. Polttaa tupakkaa. Elämän aikana työttömyyttä, jos työnteko edes juuri kiinnostaa.
Itselläni siis lapsia neljälle miehelle kuusi. En ole alempaa sosiaaliluokkaa. Ei ole vahinkoraskauksia. Ihmissuhteet tosin ovat menneet pieleen kolmesti. Olen ollut nopeasti etenevä. Olen luottanut liikaa suhteiden kestoon. En ole koskaan polttanut. En käytä alkoholia yhtään. Elämäni aikana olen ollut vain muutamia kertoja humalassa. Koskaan en ole juonut mitään alkoholia lasten nähden. Olen ollut työttömänä elämäni aikana vain 2kk. Olen opiskellut kaksi ammattia. Aina olen tehnyt töitä opintojen ohessa tai hoitovapaalla ja tietenkin äitiyslomien välissä. Kotikin on siisti ja uusi iso omakotitalo.
 
Mulla on 2 samalle. En pystyisi noin elämään, koska olen varmistelija-luonne. Lapset kahdelle eri miehelle on musta okei,kerrankos ihminen erehtyy, mutta useammalle.. Miten voi erehtyä useemmin? Me naiset olemme erilaisia, se on selvä. Kuitenkin uusperhekuviot eivät ole problemaattisia. Kuitenkin pidän hyvänä, että lapsen äiti tuntee lastensa isän sielun sopukan ja elämänhistorian hyvin.. voi hyvin auttaa lasten metkojen ymmärryksessä myöhemmin..
 
irvikuvako
[QUOTE="tttt";29602151]Mut valitettavasti tunnen muutaman irvikuvatapauksen ja siksi ensi reaktioni on mitä on[/QUOTE]

Millainen nainen on irvikuva? Liittyykö ulkonäköön, käyttäytymiseen vai mihin?
 
vieraas
Mulla on 2 samalle. En pystyisi noin elämään, koska olen varmistelija-luonne. Lapset kahdelle eri miehelle on musta okei,kerrankos ihminen erehtyy, mutta useammalle.. Miten voi erehtyä useemmin? Me naiset olemme erilaisia, se on selvä. Kuitenkin uusperhekuviot eivät ole problemaattisia. Kuitenkin pidän hyvänä, että lapsen äiti tuntee lastensa isän sielun sopukan ja elämänhistorian hyvin.. voi hyvin auttaa lasten metkojen ymmärryksessä myöhemmin..
Lapsesi on aika harvinainen tapaus luokallaan nyt tai tulevaisuudessa.
 

Yhteistyössä