Mitä mieltä olet miehestä joka suihkussa käydessään

  • Viestiketjun aloittaja ettt
  • Ensimmäinen viesti
aika oudolta kuulostaa
Mahtaa haista ihan järkyttävän pahalle. Miksi ei käytä mitään pesuaineita? Jos ne haisee sen mielestä pahalle, niin onhan niitä hajuttomiakin pesuaineita nykyään.
 
"Nainen"
Mulla on kyllä aina puhdas pyyhe, mutta läheskään aina en saippuoi itseäni. Hiukset tietysti pesen shampoolla, mutta vartalo saa pelkän vesipesun.

Joten en ihmettelisi miehenkään kohdalla.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja kellälähtee;29561138:
Syön vain hirvenlihaa joten tuskin on kovin likaista kakkaa,vesi siis riittää hyvin,kuuma ja kylmä vuoronperään.
Aaaaahahahaaa! Syöt hirvenlihaa joten kakassasi ei ole bakteereita? En osaa pitää sinua nyt kovin viisaana.
 
kyllä mua ällöttäis tuollainen. ja ällöttääkin, oma pappa, vanhat miehet kun voi haista suihkunkin jälkeen. epäilen suuresti että vanhemmalla väestöllä voi olla erilaiset siisteyskäsitykset kuin nuorella väellä. Ja tuo pyyhejuttu ällöttäis kans, eihän siinä voi tulla puhdasta, jos pyyhekin on valmiiksi liikaa käytetty.
 
"jaa-a"
Ajattelisin että on varmaan jonkun palstalaisen mies. täällähän niitä muijia riittää jotka ei pese edes tuheroitaan pesuaineella kun pelkkä vesi riittää. Ja hiuksia eivät moskakasat pese edes shampoolla. Liekö kaikki lestiksiä niinkuin tuo seitsemän äiti joka vannoo pelkän veden nimee ja luulee olevansa puhdas. Hyi :X
 
"Vaimo"
Mun iho ei kestä saippualla läträämistä. Menee heti korpuksi. Käyn joka ilta suihkussa. Hiukset pesen siellä melkein joka ilta. Shampoolla pesen samalla kainalot. That's it! :) Lasten hiukset pestään shampoolla pari kertaa viikossa. Suihkussa käyvät joka ilta. Ei saippuaa. Ainoastaan mies käyttää saippuaa. Milloin se saippua keksittiinkään ? Tuntuu, että kohta sekin todetaan myrkyksi, kuten monet kemikaalit ..
 
"Esteri"
Jos on niin harvinainen mies, ettei hikoile, ni vesi kyl mun mielestä riittää. Itsekään en pesuainetta nuorempana käyttänyt, mutta synnytys muutti aineenvaihduntaa tai hormonitasapainoo tai jotain ja rupes munkin kainalossa hiki haiseen, joten nykyään käytän saippuaa. Ja olen kyllä aina neuvonut lapsianikin käyttämään.
 

Yhteistyössä