Mitä mieltä nimistä Vanessa ja Melissa?

  • Viestiketjun aloittaja mamma espoosta
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jotenkin ei soinnu suomalaiseen sukunimeen, mut makunsa kullakin. Vanessa Koskinen kuulostaa jotenkin juntilta.
Siskoni on Melissa ja ihan hienosti toimii suomalaisessa sukunimessä eikä mitään muitakaan outouksia olen nimen takia ilmennyt. Ei mitenkään hankala nimi käyttää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma espoosta:
Melissahan on tosi vanha nimi, kreikkalainen alun perin ja tarkoittaa hunajaa. :)
Minä vastaan edelleen... Mun siskoni on jo yli 18v ja sitäpaitsi Pieni Talo Preerialla -sarjan Lauran etunimi on oikeasti Melissa ja olikos sen Marynkin etunimi oikeasti Melissa.... :)

Kaunis ja toimiva nimi eikä sellainen julkkisnimi kuin Vanessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma espoosta:
Melissahan on tosi vanha nimi, kreikkalainen alun perin ja tarkoittaa hunajaa. :)
Minä vastaan edelleen... Mun siskoni on jo yli 18v ja sitäpaitsi Pieni Talo Preerialla -sarjan Lauran etunimi on oikeasti Melissa ja olikos sen Marynkin etunimi oikeasti Melissa.... :)

Kaunis ja toimiva nimi eikä sellainen julkkisnimi kuin Vanessa.
Juu, totta! :) Melissa taisi olla joskus 70- ja 80-luvulla muotinimi jenkeissä...

En minä noita sisaruksille ole ajatellut. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jotenkin ei soinnu suomalaiseen sukunimeen, mut makunsa kullakin. Vanessa Koskinen kuulostaa jotenkin juntilta.
Siskoni on Melissa ja ihan hienosti toimii suomalaisessa sukunimessä eikä mitään muitakaan outouksia olen nimen takia ilmennyt. Ei mitenkään hankala nimi käyttää.
Oletko lukutaidoton? Missä luki, et Melissa ei soinnu suomalaiseen nimeen. Siinä lukee VANESSA
 

Yhteistyössä