Mitä mieltä nimestä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:
Elle Rianna
Aloin tos makusteleen niin sanoin et elleri anna.ei ehkä hyvä siis
Mä en tiedä miksi, mutt mä vähän vierastan noita ärrä nimiä.. Ainoat, mihin oon sopeuttanut itseni on pojalle Remu ja Roomeo.

Mutt tytölle.. En osaa ajatella mitään ärrää... :ashamed:
no mutta sullahan on jo maria, siinähän on r, miksei toisellekin kävis niin että tokanimessä r?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:
Elle Rianna
Aloin tos makusteleen niin sanoin et elleri anna.ei ehkä hyvä siis
Mä en tiedä miksi, mutt mä vähän vierastan noita ärrä nimiä.. Ainoat, mihin oon sopeuttanut itseni on pojalle Remu ja Roomeo.

Mutt tytölle.. En osaa ajatella mitään ärrää... :ashamed:
no mutta sullahan on jo maria, siinähän on r, miksei toisellekin kävis niin että tokanimessä r?
Maria on suvusta tullut nimi. Tuskin oisin käyttänyt sitä muuten.

misi
Elle Linnea
Elle Susanna
Elle Johanna
Elle Aurora

minun korvaan Olivia särähtää... En tiedä miksi, mulle tulee aina mieleen Mennään Bussilla-sarja, ja Stanin sisko Olive :(

M
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
miks ikävä kyllä on tyttö fiilis? Mitäs ikävää siinä on?
Mä en tosiaankaan halua tyttölasta, jos se on pätkääkään samanlainen natisija kuin tuo isosiskonsa on. :ashamed:

No ei vaan, haluan sen tietty. Mutta pelkään jo valmiiksi, mitä siitä seuraa. :/
No miksi ihmeessä olet raskaaksi hankkiutunut?????? :headwall:

Elle Linnea ei käy: mun ystävän tytär on toiselta nimeltään Linnea, ja etunimikin on hyvin Ellen tapainen. Joten ei kyllä pysty, vaikka Linnea onkin ihana nimi. Elle Viviania oon miettinyt kyllä kanssa itsekin, mutt jotenkin Olivia tai Sofia muka taipuu suussa paremmin.. tai sitten kuvittelen vaan niin. :D
Ja nimimerkki M: olen raskaana, koska haluan lapsia. Muuta kysyttävää?

Yhteistyössä