Niin ois.Alkuperäinen kirjoittaja Ehdotus:Elle Anniina ois nätti.
no mutta sullahan on jo maria, siinähän on r, miksei toisellekin kävis niin että tokanimessä r?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mä en tiedä miksi, mutt mä vähän vierastan noita ärrä nimiä.. Ainoat, mihin oon sopeuttanut itseni on pojalle Remu ja Roomeo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:Elle Rianna
Aloin tos makusteleen niin sanoin et elleri anna.ei ehkä hyvä siis
Mutt tytölle.. En osaa ajatella mitään ärrää... :ashamed:
Maria on suvusta tullut nimi. Tuskin oisin käyttänyt sitä muuten.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mutta sullahan on jo maria, siinähän on r, miksei toisellekin kävis niin että tokanimessä r?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mä en tiedä miksi, mutt mä vähän vierastan noita ärrä nimiä.. Ainoat, mihin oon sopeuttanut itseni on pojalle Remu ja Roomeo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:Elle Rianna
Aloin tos makusteleen niin sanoin et elleri anna.ei ehkä hyvä siis
Mutt tytölle.. En osaa ajatella mitään ärrää... :ashamed:
No miksi ihmeessä olet raskaaksi hankkiutunut?????? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mä en tosiaankaan halua tyttölasta, jos se on pätkääkään samanlainen natisija kuin tuo isosiskonsa on. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:miks ikävä kyllä on tyttö fiilis? Mitäs ikävää siinä on?
No ei vaan, haluan sen tietty. Mutta pelkään jo valmiiksi, mitä siitä seuraa. :/
ne lukee tuol aiemmin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitkä teidän toisten lasten nimet on? Saako kysyä?
?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Elle on mukava nimi. passaisko sun oma etunimi toiseksi vai onko se jo käytösä?