mitä mieltä nimestä KIARA?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
tytsyjen äiti
Ei oikein ole mun makuun. Tykkään enemmän tavallisemmista ja suomalaisista nimistä. Joku jo mainitsi että mieluumin Kiira, tai miks ei Kia. Ainkin yhdistettynä normi suomalaiseen sukunimeen aika paha joku Kiara Karjalainen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja doch doch:
Oikein kirjoitettuna eli Chiara kaunis italialainen nimi, supisuomalaiselle en laittaisi. Mikset laittaisi suomennosta "Selvä"? :whistle:
Aivan kaunis nimi oikein kirjoittettuna Chiara. Hyvin voisi laittaa supisuomalaisellekin, alkais täällä pikkuhiljaa nimivalikoimakin kasvamaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Musta Kiara on ihan kiva nimi. Chiara ei sitten ainakaan supisuomalaiselle musta passaa.
no just näin ajattelin. sukunimi niin suomalainen kun vaan olla voi, vielä murteelle väännetty :)
esikoisen nimessä 5 kirjainta ja on kans tollanen voimakkaampi nimi, esikoisen nimesä myös tuo R-kirjain hyvin vahvana
 
kivitasku
Enpä ole ikinä aikasemmin kuullut, mut jos ite tykkäät niin kandee se lapselle antaa!!!!
Mun lapsilla kaikilla harvinaiset nimet, eipä tule joka nurkalla kaimoja vastaan :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kivitasku:
Enpä ole ikinä aikasemmin kuullut, mut jos ite tykkäät niin kandee se lapselle antaa!!!!
Mun lapsilla kaikilla harvinaiset nimet, eipä tule joka nurkalla kaimoja vastaan :)
olikohan et joku 90 kiara nimistä tyttöä suomessa
 

Yhteistyössä