Mitä mieltä nimestä Ella?

• Viestiketjun aloittaja Lollero
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onhan se ihana, mutta nykyään liian kulunut ja tavallinen.
Menettänyt "hohtonsa", oli oma suosikkini aikoinaan, nykyään en todellakaan antaisi omalleni; luokalle tulisi varmaan kymmenen Ellaa.

tillero
ehdoton suosikkini :heart: kuten moni jo sanoikin, harmittavan yleinen vaan. :( ja miehen kotona on tämän niminen koira niin siinäkin este ettei voinut tytölle nimeksi antaa. :(

H
Mies halusi meidän tytölle yleisen nimen, minä sitten suostuin kun en muutakaan keksiny(syytän univelkaa) ja ite nimi on kyllä kiva. Mutta kyllä minua ainakin nyt ottaa aivoon kun melkein aina on leikkipuistossa joku saman niminen. Ja kun jollekin tyttärestään kertoo niin kuulee "ai, mullakin on saman niminen kummityttö, yms." Tai siis ei mies yleisyyden takia kyseistä nimeä halunnu vaan koska tykkäs siitä, ja minä olen yleisyyden takia kyseistä nimeä vastaan.

ei kuitenkaan Mirri
Alkuperäinen kirjoittaja tillero:
ehdoton suosikkini :heart: kuten moni jo sanoikin, harmittavan yleinen vaan. :( ja miehen kotona on tämän niminen koira niin siinäkin este ettei voinut tytölle nimeksi antaa. :(
Mikä este? Munkin lapsella on mummolassa kissa kaimana...

-mila
Mun mielestä tosi kiva ja olinkin pitkään suunnitellut sitä nimeksi, jos tytön joskus saamme. Nyt on kuitenkin päätetty, että jos selllainen saadaan, niin hänestä tulee Eila. Erittäin rakkaan mumminin nimi ja ei ihan yhtä yleinen vaikkei sekään niin haittaisi. :)

Yhteistyössä