Mitä mieltä: "Nainen pukeutuvat katseita, ei kosketusta varten"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos sillä vaan yritetään vääntää rautalangasta, että katsoa saa, muttei koskea :cautious:

  • ”Aina niin, että he, jotka seksiä tekevät, haluavat sitä itse.”
Minusta tuntuu, että noita tekstejä on vaikea ymmärtää siitäkin huolimatta, että suomi on äidinkieleni. Virkerakenteet ja sanajärjestys ovat jostain toisesta maailmasta.
Minäkin luin tämän lauseen moneen kertaan ja jouduin miettimään, mitä sillä yritetään sanoa. Huonot sanavalinnat, huono sanajärjestys. Kuka käyttää ilmaisua tehdä seksiä? Ehkä se sitten käännettynä on selkeämpi ja toivottavasti tämä on käännös suomeksi jostain muunkielisestä versiosta. Jos näin huonosta suomenkielestä lähdetään vääntämään vielä toiseksi kieleksi, niin voi vaan arvailla, mitä se lopullinen viesti mahtaa olla.
 
Kyllä täytyy taas todeta että täyttä sahajauhoa löytyy migri-porukan aivoista. Pelkäävätkö että mamumiehet suuttuvat josseivat saa tuijottaa kieli pitkällä?

Mä laitoin tänään lempparivaatteet ylleni kun lähdin kotoa. 95 %:sesti mun aika meni naisten seurassa. En todellakaan pukeudu siksi että miehet saisivat kuolata.
 
vierailija
Kyllä täytyy taas todeta että täyttä sahajauhoa löytyy migri-porukan aivoista. Pelkäävätkö että mamumiehet suuttuvat josseivat saa tuijottaa kieli pitkällä?

Mä laitoin tänään lempparivaatteet ylleni kun lähdin kotoa. 95 %:sesti mun aika meni naisten seurassa. En todellakaan pukeudu siksi että miehet saisivat kuolata.
Kenenköhän aivoista sitä sahajaujoa löytyy. Uskiksen, joka on sitä mieltä että kristillisyys korreloi maiden rikkauksien kanssa. Parhaimpana esimerkkinä Saharan eteläpuolinen Afrikka, jossa rikkaus kukoistaa ja kaikki on helvetin hienosti<3
 
vierailija
Ad hominem. Meinaatko seurata mua joka ketjussa täällä?
En. Halusin vain tietää että huomasitko koskaan vastaustani. Ja että jätitkö vastaamatta siksi että tajusit kuinka idiootti olet. Nyt kun asia on selvitetty, voin tyytyväisenä jatkaa elämääni ja jättää kaltaisesi raukkapoloisen rauhaan. Älä huolehdi, kyllä se nolotus vielä helepottaa. Siu siu.
 
En. Halusin vain tietää että huomasitko koskaan vastaustani. Ja että jätitkö vastaamatta siksi että tajusit kuinka idiootti olet. Nyt kun asia on selvitetty, voin tyytyväisenä jatkaa elämääni ja jättää kaltaisesi raukkapoloisen rauhaan. Älä huolehdi, kyllä se nolotus vielä helepottaa. Siu siu.
Sä se raukkapoloinen olet kun harmaana seurailet mua ja otat esille asioita joista ei edes puhuta tässä ketjussa. Mä en ole koko ketjua muistanut moneen päivään.
 
vierailijasilja
  • ”Masturbaatio: On luonnollista ja tavallista. Sitä voi tehdä nainen yksin tai mies yksin. Aina omassa rauhassa. Auttaa rauhoittumaan, jos ei ole kumppania.”
Höm. entäs jos masturboidaan yhdessä?
Miksei moista vaihtoehtoa muuten opeteta vaikka terveystiedon tunnilla?
toimisi varmasti paremmin useimmilla teineillä kuin se että poika laukeaa kahdessa sekunnissa ja tyttö jää paitsi.
Ootsä ollu mun poikkiksen aa?
 
vierailija
Kyllä täytyy taas todeta että täyttä sahajauhoa löytyy migri-porukan aivoista. Pelkäävätkö että mamumiehet suuttuvat josseivat saa tuijottaa kieli pitkällä?

Mä laitoin tänään lempparivaatteet ylleni kun lähdin kotoa. 95 %:sesti mun aika meni naisten seurassa. En todellakaan pukeudu siksi että miehet saisivat kuolata.
Kyllä se vaan nyt on pakko koska viranomaiset.
 
vierailija
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448521440357.html

Mitä mieltä olette Maahanmuuttoviraston näkemyksestä, että naiset pukeutuvat katseita varten?

Minä ainakin pukeudun siksi, että pysyisin lämpimänä enkä esimerkiksi kuolisi talvipakkasilla. Lisäksi vaatteet ovat minulle itseilmaisun väline, eli haluan pukeutua persoonaani kuvaaviin vaatteisiin. Vaatteiden käyttö on myös normi.

Minusta tuntuu todella loukkaavalta, kun viranomainen opettaa, että olisin naisena joku objekti, jota kehotetaan katsomaan, koska - herranjestas - olen pukeutunut vaatteisiin!
Nainen on objekti. Pukekaa se kaapuihin, kääreisiin tai huntuihin... jotten mua paneta keskellä päivää. Keskellä päivää ei ole kiva jos alkaa panettaa muuten vaan. Nainen on objekti, joka suojatkoon itsensä mun panevilta katseilta. Se ei edes ole mitään alistamista, kun ne naisen OIKEESTI haluaa sitä. Niin haluaa. Jottei mua paneta. Mua panettaa usein. Joten kaapu. Jotten mua paneta. Naiset sen haluaa.
 
vierailija
Aika noloa ajatella noin naisista vuonna 2015. Vähän yhtä noloa olis sanoa että kun joku sattuu olemaan tummaihoinen, häntä ei saa hakata mutta töllätä saa. Kertoo paljon sanojan ajatusmaailmasta.
 

Yhteistyössä