Sopii yrittää hillua ja heilua yhtä taitavasti kuin se Miikka. Veikkaan, että harvasta meistä moiseen on. Karaokebaarit sen sijaan on täynnä keskinkertaisia laulajia...Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:kuka tahansa voi heilua ja hillua, mutta lauluääntä ei ole jokaisella!
Menepä itse "heilumaan ja hillumaan" samalla tavalla, niin katsotaan, et onnistuuko :kieh: Musta se jätkä vaan oli niin loistava! Ja ansaitsi voittonsa.Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:kuka tahansa voi heilua ja hillua, mutta lauluääntä ei ole jokaisella!
Levy on jo kaupoissa,siinä on vanhoja biisejä,levyn hinta 4,90e.Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:oikea voitti, markku veti herneen nenään ihan turhaa, johan se levyttääkin.
nimenomaan!Alkuperäinen kirjoittaja mie:oisitti soittanu sit niin paljon, että ois "oikea" voittanut.
Peesi tälle. Ja mä en ymmärrä mitä laulajakykyjä ne sellaset on jotka ei osaa kuin yhtä laulua laulaa?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Menepä itse "heilumaan ja hillumaan" samalla tavalla, niin katsotaan, et onnistuuko :kieh: Musta se jätkä vaan oli niin loistava! Ja ansaitsi voittonsa.Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:kuka tahansa voi heilua ja hillua, mutta lauluääntä ei ole jokaisella!
Sehän oli formaatin sanelema juttu.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Musta oli aika säälittävä veto sekä Iinalta että Markulta laulaa sama biisi ku karsinnoissa. Musta se Elmeri ois ollu oikea tyyppi voittamaan, mut tykkäsin kyllä Miikastakin. Ei se Markku oikeesti mikään loistava laulaja ollut.
Olisin toki suonu voiton muutamalle muullekin, mutta kumpikaan finaaliin päässy laulaja ei ollu NIIN loistava, et olis kylmät väreet menny.Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Peesi tälle. Ja mä en ymmärrä mitä laulajakykyjä ne sellaset on jotka ei osaa kuin yhtä laulua laulaa?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Menepä itse "heilumaan ja hillumaan" samalla tavalla, niin katsotaan, et onnistuuko :kieh: Musta se jätkä vaan oli niin loistava! Ja ansaitsi voittonsa.Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:kuka tahansa voi heilua ja hillua, mutta lauluääntä ei ole jokaisella!
Mun mielestä voitto meni oikeelle ihmiselle, mutta olisin ollut tyytyväinen myös jos se Elmeri olisi voittanut, hänen esitykset olivat niin upeita myös.