Mitä mieltä Motoriikka-Miikan voitosta?

• Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
kuka tahansa voi heilua ja hillua, mutta lauluääntä ei ole jokaisella!
Menepä itse "heilumaan ja hillumaan" samalla tavalla, niin katsotaan, et onnistuuko :kieh: Musta se jätkä vaan oli niin loistava! Ja ansaitsi voittonsa.

makunsa kullakin
mun mielestä laulukilpailut on erikseen. ei se markku kovin kummonen ollu saati sitten iina. Lauluääntä löytyy monelta, harvinaisempana mä pidän hyvää pantomiimikon kykyä.

maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Menepä itse "heilumaan ja hillumaan" samalla tavalla, niin katsotaan, et onnistuuko :kieh: Musta se jätkä vaan oli niin loistava! Ja ansaitsi voittonsa.
Peesi tälle. Ja mä en ymmärrä mitä laulajakykyjä ne sellaset on jotka ei osaa kuin yhtä laulua laulaa?

Mun mielestä voitto meni oikeelle ihmiselle, mutta olisin ollut tyytyväinen myös jos se Elmeri olisi voittanut, hänen esitykset olivat niin upeita myös.

Kippuravarvas
Minusta Elmerin olis kuulunut voittaa ja toiseks paras oli just tuo Miikka. Iina oli hirmu herttainen ja hyvä laulamaan mutta niin kauhea nuori, siis ei minusta tuollaiset kilpailut ole lapsen paikka...
Ja Markku ei eilen ollut edes hyvä.

Musta oli aika säälittävä veto sekä Iinalta että Markulta laulaa sama biisi ku karsinnoissa. Musta se Elmeri ois ollu oikea tyyppi voittamaan, mut tykkäsin kyllä Miikastakin. Ei se Markku oikeesti mikään loistava laulaja ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Musta oli aika säälittävä veto sekä Iinalta että Markulta laulaa sama biisi ku karsinnoissa. Musta se Elmeri ois ollu oikea tyyppi voittamaan, mut tykkäsin kyllä Miikastakin. Ei se Markku oikeesti mikään loistava laulaja ollut.
Sehän oli formaatin sanelema juttu.

Meidän koko perhe tykkäsi eniten Miikasta! Se oli hauska esitys... Markusta ei tykätty lainkaan, minusta hän ei vaan kuulosta hyvältä :( Tosin en itsekään ole mikään lintunen kun laulan :kieh: iina oli oikein herttainen ja menikin kylmiä väreitä, kun hän lauloi...Mutta mun mielestä laulamiset ei sovi talenttiin...

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Peesi tälle. Ja mä en ymmärrä mitä laulajakykyjä ne sellaset on jotka ei osaa kuin yhtä laulua laulaa?

Mun mielestä voitto meni oikeelle ihmiselle, mutta olisin ollut tyytyväinen myös jos se Elmeri olisi voittanut, hänen esitykset olivat niin upeita myös.
Olisin toki suonu voiton muutamalle muullekin, mutta kumpikaan finaaliin päässy laulaja ei ollu NIIN loistava, et olis kylmät väreet menny.

Finaalissa oli monta hyvää esitystä ja mielestäni voittaja oli yksi parhaista. Takariviin jäi vielä jokunen muukin, joka olisi voinut voittaa. Myös semifinaaleissa oli hyviä esityksiä, jotka eivät finaaliin päässet, joissa olisi voittaja-ainesta ollut. Jokatapauksessa mielestäni voittaja oli yksi munkin suosikeista.

vieras
Oikea henkilö voitti, tavallaan laulajien ei tarvitse harjoitella, niillä on se kyky jo syntymästään. Miikka on harjoitellut ja tehnyt töitä voiton eteen eli oikeaan osoitteeseen meni voitto. Tosiaan laulukilpailut sit erikseen, mun mielestä oli alunperin tyhmää kun laulajatkin pystyi talentiin osallistumaan kun heille on idolsista lähtien kaikkia kilpailuja...

minä
oikea mies voitti. uus esitys joka kerta, toisin kuin esim iinalla ja markulla jotka toistivat itseään. mä en voi ymmärtää miten se markku ylipäätään pääs finaaliin. ihmekös tuo ettei suomi menesty euroviisuissakaan, jos kansa tollasta tasoa äänestää finaaleihin.... voi terve,. kuunnelkaa ihmiset oikeeta musiikkia ja oikeasti taitavia laulajia, niin ymmärrätte ettei siitä markusta oo muuhun ku karaokeen, ja lähipubin viihdyttäjäksi.

huomautan vielä, että se elmerikin olis voiton ansainnu...

minnis
Mä en oikeastaan ymmärrä, että miten se Markku pärjäs niin hyvin. Tuntu et lähinnä siks että olis tännekin pitänyt saada joku "nuhjuinen" tyyppi yllättämään laulutaidoillaan.. paitsi että duh, äijällä oli ammattimuusikon tausta.

Ihmettelen kyllä, ettei se Elmeri sijoittunut paremmin.

Yhteistyössä