Toivottavasti ei!Mä haluun kaikkee kallista ja aina ne kysyy et kato halvin. Mä mikään halpa oo....Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:eiks kaikki miehet niin tee..?
no niimpä. no..kyllä mä ymmärrän että jotain rajaa pitää olla. ei kiitos siivousvälineihin tai neonlamppuihin. muitakin surkeita lahjoja on. |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja +:Olepa kiitollinen jos joku haluaa sulle jotain ostaa... =)
tallinnan hotelli viikonlopun vaikka haaveilin pariisin viikonloppumatkasta. kaikki ihan pilalla nyt, en mee mihkään enää.Alkuperäinen kirjoittaja adetta:mitä olet mahtanut saada
voi ei.. :hug: :hug: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tallinnan hotelli viikonlopun vaikka haaveilin pariisin viikonloppumatkasta. kaikki ihan pilalla nyt, en mee mihkään enää.Alkuperäinen kirjoittaja adetta:mitä olet mahtanut saada
pitiki säästää.. senkin "rontti"Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:voi ei.. :hug: :hug: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tallinnan hotelli viikonlopun vaikka haaveilin pariisin viikonloppumatkasta. kaikki ihan pilalla nyt, en mee mihkään enää.Alkuperäinen kirjoittaja adetta:mitä olet mahtanut saada
Kerroitko miehelle haaveistas :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tallinnan hotelli viikonlopun vaikka haaveilin pariisin viikonloppumatkasta. kaikki ihan pilalla nyt, en mee mihkään enää.Alkuperäinen kirjoittaja adetta:mitä olet mahtanut saada
Voi sniiiiiiiiiiiiif, kyl on elämä julmaa |O Joo älä ihmees lähde mihinkään, älä puhu miehelle, äläkä vahingossakaan anna sille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tallinnan hotelli viikonlopun vaikka haaveilin pariisin viikonloppumatkasta. kaikki ihan pilalla nyt, en mee mihkään enää.Alkuperäinen kirjoittaja adetta:mitä olet mahtanut saada