mitä mieltä miehestä, joka lähettää chattuokion jälkeen kuvan, jossa

  • Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti
yäh
just noita niljakkeita netti on täynnä. mä en käsitä saako ne oikeasti tuolla tyylillä naisia, ja jos saa, niin MILLAISET naiset noihin lankeaa? mua ainakin ällöttäisi moinen käytös siinä määrin, etten todellakaan haluais tutustua yhtään enempää. mutta mä luulen että oon vähemmistössä.

tykkään kyllä seksistä jne mutta jotain rajaa sentään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yäh;24512199:
just noita niljakkeita netti on täynnä. mä en käsitä saako ne oikeasti tuolla tyylillä naisia, ja jos saa, niin MILLAISET naiset noihin lankeaa? mua ainakin ällöttäisi moinen käytös siinä määrin, etten todellakaan haluais tutustua yhtään enempää. mutta mä luulen että oon vähemmistössä.

tykkään kyllä seksistä jne mutta jotain rajaa sentään.
Samaa ihmetellyt. Useammaltakin tutulta naiselta kuullut juttua, että esim. yksien treffien jälkeen mies on lähettänyt puhelimella kuvaviestin, jossa näkyy pelkkä erektiossa seisova kyrpä, ilman mitään tekstiäkään :D Millainen ajatteluketju siinä käydään läpi, että se tuntuu hyvältä idealta?
 
Non compos mentis
Samaa ihmetellyt. Useammaltakin tutulta naiselta kuullut juttua, että esim. yksien treffien jälkeen mies on lähettänyt puhelimella kuvaviestin, jossa näkyy pelkkä erektiossa seisova kyrpä, ilman mitään tekstiäkään :D Millainen ajatteluketju siinä käydään läpi, että se tuntuu hyvältä idealta?
Mä saan noita tekstareita toisinaan ja nimenomaan sellaisilta miehiltä, joiden kanssa ei ole koskaan ollut mitään eikä koskaan tule olemaankaan! Epäilen, että kännissä ajatus ei ihan juokse.
 
yäh
Samaa ihmetellyt. Useammaltakin tutulta naiselta kuullut juttua, että esim. yksien treffien jälkeen mies on lähettänyt puhelimella kuvaviestin, jossa näkyy pelkkä erektiossa seisova kyrpä, ilman mitään tekstiäkään :D Millainen ajatteluketju siinä käydään läpi, että se tuntuu hyvältä idealta?
Asiaa.
Oispa tosiaan kiva tietää motiivi tuolle lähestymistavalle. Pitäiskö käydä kysymässä jossain muropalstalla että mitä kummaa teidän päässä liikkuu. Vai onko kyse sittenkin siitä, ettei siellä liikukaan mikään?
(Ja ei, en yleistä tätä kaikkiin miehiin mutta kovin monelle tuo elimen esittely tuntuu nykyään olevan ihan normijuttua. Leväyttääkö ne livenäkin tapaamilleen naisille heti kättelyssä vehkeen naaman eteen, että kato tuosta, tämmöstä ois täällä tarjolla?)
 
"vieras"
En ole onnekseni koskaan tuollaista kuvaa saanut/ nähnyt mutta näiltä miehiltä on ilmeisesti unohtunut se tosiasia että monet miehet kiihottuvat siitä että saavat katsella naista, mutta naiset enemmän äänestä, tuoksusta, kosketuksesta eikä niinkään siltä miltä asiat näyttävät.

Nämä kaverit kuvittelevat että nainen toimii kuten he toimisivat itse. Nää tyypit siis haluaisivat saada tuhmia kuvia puhelimeensa tuntemattomilta naisilta.

Jos jostain syystä vaikka olisin seksiä etsimässä niin kyllä ton tyylilajin edustajat välittömästi poistaisin listoiltani. Jos ei tätä perusasiaa tiedä, ei tiedä montaa muutakaan asiaa siitä miten nainen toimii (tai ei toimi).

Ja sit on valitettavasti paljon reppanoita joilla ei oikeasti äly tähän asiaan riitä.
 
"Darwin"
Ehkä nää vehkeen esittelijät on evoluution loppujämiä, katoavaa eliömuotoa. Kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon, kun kukaan nykyajan normaaliälyinen nainen ei niihin lankea.
 
[QUOTE="Nimetön";24512453]Hei voisitko alkaa seurustella tuon mun miehen kanssa. Haluan eron ja olisi helpompaa erota jos hänkin haluaisi. Jos sillä olisi uusi nainen, niin ei onnesaan ja kiimassaan alkaisi riidellä lapsistakaan.[/QUOTE]
En mää, olen varattu.
 
hmph
[QUOTE="Nimetön";24512367]Arvatkaapa miltä tuntuu kun oma mies jää kiinni tuollaisten kuvien lähettelystä muiden naisten kanssa :/[/QUOTE]
Pahalta tuntuis. Tuo olisi jo peruste suhteen lopettamiseen.
 

Yhteistyössä