Mitä mieltä mieheni käytöksestä?

  • Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tarkoitin, että jospa vaimo rakastaa miestään.
Enkä ole ap.
Te vitun pienet sielut
Aina muita neuvomassa itse ymmärtämättä koko asiaa
Ei teidän eikä minun tunteet ole kaikkien ihmisten tunteita
No niinpä toki vittu perkele, olet niin oikeassa että ihan oksettaa.
Vaimo voi myös olla alistettu ja pelkää lähtemistä sekä ilman miestä elämistä, sinä järjettömän suuren sielun omaava ihana ihminen.
 
vierailija
En valita, vaan keskustelen. Mieluiten keskustelisin oman mieheni kanssa, mutta hän ei halua. Siitä ei tule mitään, ei hän osaa rauhallisesti keskustella.
No tässäpä kiteytit asian oikein hyvin.
Ei tässä keskustelut onnistu eikä auta mitään, ei yhtään mitään.
Miehesi on täysi sekopää, ja sinä jätät itsesi JA LAPSESI hänen armoilleen!

MIKÄ saisi sinut tajuamaan tilanteenne???
 
vierailija
Lapsesi kärsii aina kun teistä jompikumpi huutaa. Jos pystyt nöyristelemään niin paljon, ettei miehesi huuda, niin siinä voi olla sinulle ratkaisu, kun erota et tahdo ja miehesi ei halua muuttaa toimintatapojaan. Palvelet vain miestäsi kuin kuningasta ja tyydyt hänen mielipiteisiinsä. Jos tällainen ei sinua miellytä, niin sitten eroat. Ei tämä nyt niin kovin vaikea ajatusketju ole.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
vierailija
Se tasan niin kauan kohtelee sua huonosti kun annat sen kohdella. Itsestäsi se on kiinni hyväksytkö sen vai haluatko elää itsellesi sopivaa elämää. tuo ei ole rakkautta.
 
Miehen käytöksestä on paha olla mitään mieltä, koska meillä on todisteena vain hänen vaimonsa lausunto, joka on vähäteltyä, totta, liioiteltua tai valetta.

Aloittajan käytöksestä toteaisin, että palstalaisten kauhistelu voi tuoda sinulle pientä mielihyvää, mutta mitään todellista apua ei siitä ole. Sinun ja miehesi väliset solmut ovat vain teidän itsenne avattavissa.
 
Nb rock y
Oletko jotenkin katkera? tuo kuulostaa siltä että miehesi tarvitsee apua. siltä että hän on loppuun palanut/masentunut.

Itse huudan miehelle. Mutta minusta hän ei saa huutaa minulle.
Perustelut :eek:len loppuun palanut, ja se johtuu osiattain siitä että kaikki on kaatunut vuosia minun niskaan (jotta mies on voinut laiskotella). mies siis voi hyvin sekä henkisesti että fyysisesti. minä taas en voi hyvin, olen masentunut, uupunut, ahdistunut. mikä aiheuttaa sen että reagoin välillä liian tunteella.

Terveen puolison pitää ymmärtää. hänelle on keinot ja pitäisi olla keinot hillitä itseään hänellä pitäisi olla ymmärrys ja halu tukea.


Mieheni mielestä vain hän vain on oikeutettu huutamaan, raivoamaan ja haukkumaan meidän perheessä. Hän haluaa päättää kaikesta ja ei kuuntele muiden mielipiteitä vaan loukkaantuu, jos joku on eri mieltä. Hän laatii meille sääntöjä ja sanoo, että ne on yhdessä sovittu, vaikka niin ei ole. Jos hänelle puhutaan samalla tavalla eli huutamalla ja raivoamalla, niin sitten olen ylittänyt rajan! Jos hänen äitinsä huutaa ja yrittää sanoa jotain, ei hän kuuntele vaan haukkuu hänet lyttyyn minulle selän takana ja välillä päin naamaa ja samalla tavalla kohtelee vaimoaan. Hän uhkailee aina erolla ja hänen mielestään on ihan oikein, että hän saa pakottaa vaimonsa ja lapsensa nukkumaan pissasessa sängyssä. (Hän kielsi lakanan vaihtamisen, kun poika pissasi sänkyyn.) Hän saa keksiä kaikkea tyhmiä ja ilkeitä sääntöjä meidän pään menoksi ja me emme saisi niistä valittaa emmekä itkeä ja niitä pitää totella, muuten hän alkaa syyllistämään ja haukkumaan.
 
Miehen käytöksestä on paha olla mitään mieltä, koska meillä on todisteena vain hänen vaimonsa lausunto, joka on vähäteltyä, totta, liioiteltua tai valetta.

Aloittajan käytöksestä toteaisin, että palstalaisten kauhistelu voi tuoda sinulle pientä mielihyvää, mutta mitään todellista apua ei siitä ole. Sinun ja miehesi väliset solmut ovat vain teidän itsenne avattavissa.
Toisaaltaan sillä ei ole mitään väliä. Jos ketjun aloittaja kokee tilanteen juuri sellaisena kuin hän sen kuvaili, niin on varmasti parasta kerätä kamansa ja häipyä.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Oletko jotenkin katkera? tuo kuulostaa siltä että miehesi tarvitsee apua. siltä että hän on loppuun palanut/masentunut.

Itse huudan miehelle. Mutta minusta hän ei saa huutaa minulle.
Perustelut :eek:len loppuun palanut, ja se johtuu osiattain siitä että kaikki on kaatunut vuosia minun niskaan (jotta mies on voinut laiskotella). mies siis voi hyvin sekä henkisesti että fyysisesti. minä taas en voi hyvin, olen masentunut, uupunut, ahdistunut. mikä aiheuttaa sen että reagoin välillä liian tunteella.

Terveen puolison pitää ymmärtää. hänelle on keinot ja pitäisi olla keinot hillitä itseään hänellä pitäisi olla ymmärrys ja halu tukea.
Melkoista logiikkaa. Tottakai stressaantunut ihminen helpommin huutaa toiselle, mutta ei se ole silti yhtään oikutetumpaa. Ymmärrettävämpää ehkä, mutta yhtä väärin.

Se, mitä terveen ihmisen tulee ymmärtää, on järjestää elämänsä sellaiseksi, että ei ajaudu ihan piippuun huonon parisuhteen tai toimimattoman arjen kanssa, niin ettei kykene enää muuta kun räyhäämään.
 
Oletko jotenkin katkera? tuo kuulostaa siltä että miehesi tarvitsee apua. siltä että hän on loppuun palanut/masentunut.

Itse huudan miehelle. Mutta minusta hän ei saa huutaa minulle.
Perustelut :eek:len loppuun palanut, ja se johtuu osiattain siitä että kaikki on kaatunut vuosia minun niskaan (jotta mies on voinut laiskotella). mies siis voi hyvin sekä henkisesti että fyysisesti. minä taas en voi hyvin, olen masentunut, uupunut, ahdistunut. mikä aiheuttaa sen että reagoin välillä liian tunteella.

Terveen puolison pitää ymmärtää. hänelle on keinot ja pitäisi olla keinot hillitä itseään hänellä pitäisi olla ymmärrys ja halu tukea.
No ei se kyllä noinkaan mene.

Kerran huomaa ja tiedostaa omat rajalliset voimavaransa ja sen, että on ihan poikki, niin kyllä se vastuu omasta hyvinvoinnista on ihmisellä itsellään. Pitää siis hakea sitä apua! Onko ihan pakko sairastuttaa siinä sivussa se toinenkin siihen vallitsevaan pahaan oloon?

Ei terveenkään ihmisen tarvitse kaikkea sietää. Jatkuva tukeminen ja ymmärtäminen syövät hänenkin voimia. Joskus hyvinkin radikaali puuttuminen, yllättävä käänne voikin olla juuri se herättelevä ja kaivattu ratkaisumalli tilanteeseen.
 
vierailija
Oletko jotenkin katkera? tuo kuulostaa siltä että miehesi tarvitsee apua. siltä että hän on loppuun palanut/masentunut.

Itse huudan miehelle. Mutta minusta hän ei saa huutaa minulle.
Perustelut :eek:len loppuun palanut, ja se johtuu osiattain siitä että kaikki on kaatunut vuosia minun niskaan (jotta mies on voinut laiskotella). mies siis voi hyvin sekä henkisesti että fyysisesti. minä taas en voi hyvin, olen masentunut, uupunut, ahdistunut. mikä aiheuttaa sen että reagoin välillä liian tunteella.

Terveen puolison pitää ymmärtää. hänelle on keinot ja pitäisi olla keinot hillitä itseään hänellä pitäisi olla ymmärrys ja halu tukea.

Ja huutamisella sairastutat muut. Muut kärsivät, saavat väärän kuvan perhe-elämästä, traumatisoituvat ja sulla on "oikeus".
 
Mieheni mielestä vain hän vain on oikeutettu huutamaan, raivoamaan ja haukkumaan meidän perheessä. Hän haluaa päättää kaikesta ja ei kuuntele muiden mielipiteitä vaan loukkaantuu, jos joku on eri mieltä. Hän laatii meille sääntöjä ja sanoo, että ne on yhdessä sovittu, vaikka niin ei ole. Jos hänelle puhutaan samalla tavalla eli huutamalla ja raivoamalla, niin sitten olen ylittänyt rajan! Jos hänen äitinsä huutaa ja yrittää sanoa jotain, ei hän kuuntele vaan haukkuu hänet lyttyyn minulle selän takana ja välillä päin naamaa ja samalla tavalla kohtelee vaimoaan. Hän uhkailee aina erolla ja hänen mielestään on ihan oikein, että hän saa pakottaa vaimonsa ja lapsensa nukkumaan pissasessa sängyssä. (Hän kielsi lakanan vaihtamisen, kun poika pissasi sänkyyn.) Hän saa keksiä kaikkea tyhmiä ja ilkeitä sääntöjä meidän pään menoksi ja me emme saisi niistä valittaa emmekä itkeä ja niitä pitää totella, muuten hän alkaa syyllistämään ja haukkumaan.
Esko tiätää tommoosset. Jäbä on selevä narsistine psykopaatti!!!

Unoha ja pakene!!!! Narskut ku naattii alistamisest ja vallast. (Paitti jos et vaa ny provoile, ni älä pakene ?) :eek: :LOL:

Esko kyl tiätää tommoosset paskat (y)

Trustia vaan mee (y) ja jne
 

Yhteistyössä