mitä mieltä mekosta

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Miusta just sinisenä on kaunis,punainen olisi myös hyvä väri.
Luulen että tarviaa tyllin tai hyvän alushameen,ei muuten näytä niin hyvältä.

Ksantippa S.
Voi ehdottomasti. Tuohon vielä kirkkoon harteille sellainen fiftarityylinen valkoinen neulebolero/lyhythihainen pikku villatakki. (kyllä, olen etikettitiukkistäti)

Itse olen menossa tämän kesän häihin vähän samantyylisessä polkadot-mekossa. Paitsi punavalkoisessa, nilkkapituisessa ja malliltaan kapeammassa. No, pilkullisessa kuitenkin :)

"vieras"
Voi ehdottomasti. Tuohon vielä kirkkoon harteille sellainen fiftarityylinen valkoinen neulebolero/lyhythihainen pikku villatakki. (kyllä, olen etikettitiukkistäti)

Itse olen menossa tämän kesän häihin vähän samantyylisessä polkadot-mekossa. Paitsi punavalkoisessa, nilkkapituisessa ja malliltaan kapeammassa. No, pilkullisessa kuitenkin :)
hei kiitos muuten tuosta neule vinkistä.Nyt täytyy metsästää jostain sellainen..ja kengät

"minä"
Tulee niin mieleeni äidin essumekko... siinä oli juuri samassa kohtaa tasku ja muutenkin samon oloinen ja prikulleen samaa kangasta. Jos näkisin häissä, niin mielleyhtymä essuun olisi väistämätön. Mutta joka ei ole tuota essua nähnyt, niin pitää varmaan ihan sopivana mekkona.

Yhteistyössä