Mitä mieltä lasten pääkallovaatteista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vinci
pakko sanoa että minä en ite osta sellasta meiän lapsille mutta jos saavat lahjaksi ja haluavat pitää niin sen kun pitää.
en myöskään tykkää maastokuvioisita pienten lasten vaatteista vaikkei ne kait päällä näytä mitenkään pahoilta mut haluan että kun pojat ei vielä niitä mustia ja harmaita yms enhän-erotu-joukosta-vaatteita osaa vaatia niin meille ostetaan kirkkaan sinisiä ja punasia ja oransseja ; D
 
Mä en tykkää, mutta lapset tykkää jopa tyttö 4-v. Tyttö sai lahjaksi tunikan jossa pääkallo ja se ei antais sitä päältään pesuun ja poika samaten sai lahjaksi vaatteita pääkalloilla ja kovassa käytössä on. Äiti on antanut tässä periksi.
 
siru
aikuiset vääntää kaikest lasten kamaa...ensin napapaiat pikku tytöille, sitten luuranko läimet poikien kuteisiin nyt pääkallot.laittavat vaatteita lapsille joita itse käyttäisi muttei kehta..lapsen päälle kehtaa laittaa...
 
triplamama
olen sitä mieltä, että ne nyt on vaan muotia. 13 vee huokailee kaikkien kamojen perään, missä on kallo. se jopa ite osti henkkamaukalta (vissiin) semmosen paijan, jossa on kissanpääkalloja. cool.
 
Heidu
Olin kanssa alkuun vähän kauhuissani,
Mutta kun niitä tuntuu olevan piilptettu joka paikkaan, tytöllä paita missä perhonen ja niissä siivissä "piilotettu" pääkallot.
Ja myönnän, ostin 2 v pojalle, Lindexin alesta pääkallomaastokuosi shortsit
 
Pieninä annoksina menee. Ei niin, että kaikki kalloasusteet on kerralla päällä -vaan sukissa ja vyössä -tai huivissa -tai puserossa. En tiedä mikä siinä niin hirveästi tökkäsee, mutta tökkäsee sittenkin, jos kaikki glitter-jutut on päällä yhtäaikaa. Tiedätte varmaan mistä puhun. Mitään ei oo mulla kyseistä kuviota vastaan, kuten ei oo kukkia, rusetteja ja nallejakaan. Ja siitä, että lapsen pitäis saada näyttää Johnny Deppiltä -hmm...leikeissä joo, mutta ei koulussa, tarhassa tai kaupassa. Eikä näytä meillä muuten Barbiltakaan.

Ei kaikilla voi olla samanlainen identiteetti. Tai siihen perustuva, mitä kaupoissa on myytävänä. Jokainen löytää sen itse. Voihan olla, että lapseni haluaa aikuisena pukeutua goottiasuun tai johonkin muuhun, mikä kuvastaa hänen ajatusmaailmaansa. Ja se on ihan hyvä. Mutta sen hän saa rakentaa aivan itse, minun tehtäväni on vaatettaa hänet perussiististi ja ennenkaikkea puhtaasti. Ja etteikö nuori tämmöisen "aivopesun" jälkeen osaisi löytää itseään? Jokainen osaa, sitävarten on murrosikä.
 
En pidä itse pääkallokuvioista, enkä ostaisi niitä lapsellekaan. Veikan huoltajien kanssa on sovittu, et veikalle ei minkään sortin pääkallo kuvioita tule. Mun mielestä sellanen palava pääkallo tai liekehtivä luuranko on jo todella mautonta. Ja sellaiset nauravat pääkallot.. ööh. Vähintäänkin hämmentäviä.
 

Yhteistyössä