Mitä mieltä ihmisestä, joka

  • Viestiketjun aloittaja iigy
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen itsestäni sitä mieltä, että en jaksa kaikkea jakaa kaikkien kanssa. Jos jotain tosi jännää ja suurta ja huippua tapahtuu, niin kerron sitten, mutta muuten pysyn hiljaa.
Päivitän profiilia ehkä kerran kuussa.
 
puhut asiaa
[QUOTE="...";24508311]Näin on! pois vaan tällaiset "kaverit" listoilta väijymästä! rasittavia.[/QUOTE]

Nimenomaan! Minä haluan tietää kaikkien kavereiden paskalla käynnitkin minuutin tarkkuudella! Ja jos tietoa ei heru, niin pois listoilta!
 
  • Tykkää
Reactions: Madicken04
"pinni"
No jaa, enpä juuri mitään mieltä. Enemmän rasittaa ne jotka raportoi kaiken mahdollisen. Itse käytän facessa paljon keskustelua, mutta tilapäivityksiä en laita edes joka kuukausi.
 
NäiN. Ei oo valmis jakamaan omastaan, mutta haluaa tietÄä mitä muut puuhaavat.
Ja eikun äkkiä kirjoittelemaan mitä tänään ruuaksi, milloin lähdetään ulos jne... imuroidakin pitäisi, siitä varmasti kaikki kaverit haluaa tietää! :whistle:

Mutta juu, missä kohtaa sitä sanotaan että tällaiset ihmiset ylipäätään ovat kiinnostuneita muiden päivityksistä? Itse olen päinvastoin elellyt siinä ajatuksessa että viimeksi 2v sitten jotain kirjoitellut kaveri on vaan tyyppi joka ei juuri fb:ssa edes käy, mutta ilmeisesti hän sitten stalkkaakin minun ja muiden kavereidensa elämää...
 
En mitään. En pohdi mitä hän tekee tai on tekemättä, en sitä kuinka paljon hän käy erilaisten ryhmien sivuilla, keskusteleeko siellä vai ei, en sitä käyttääkö hän yksityisviestejä vai ei, keskusteleeko toistenkanssa vai ei, pelaako jotakin peliä vai ei, en edes sitä kyttääkö hän muita vai ei ;)
 

Yhteistyössä