Mitä mieltä HTS Besafe iZi Combi turvaistuimesta?

  • Viestiketjun aloittaja Tämänkö hankin?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eipä niitä paljon muita ole, jos haluaa selkä menosuuntaan isofixilla.
Hyvä tuoli, vöiden magneettijutut on kiva lisä.
Mitään muuta valittamista en ole keksinyt, kuin sen että joskus kilisee ärsyttävästi tyhjänä jos vyöt on auki.
 
"juu"
Meillä on istuin, ja ollaan oltu pelkästään tyytyväisiä. Pieni, mutta meille ainakin ollut käytännössä helppo, on se että turvavöissä on magneetit siellä sivussa, eli kun laittaa lapsen istumaan istuimeen niin ne vyöt ei jää sinne alle kun ne magneetit pitää ne siellä sivussa.

Vaikka nyt kuinka yritän keksiä jotain huonoa niin ei tuu mieleen :D Hyvä siis on ollut.
 
[QUOTE="juu";22284672]Miksi et ostanut sitä mallia, missä ei ole isofixiä?[/QUOTE]

No kun ostin britaxin multitechin kun se oli toiseksi paras vaihtoehto mun mielestä ja sain sen 200€ halvemmalla kuin besafe olis maksanut.
Tyytyväinen olen ollut tuohon britaxiinkin.
 
"juu"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22284733:
No kun ostin britaxin multitechin kun se oli toiseksi paras vaihtoehto mun mielestä ja sain sen 200€ halvemmalla kuin besafe olis maksanut.
Tyytyväinen olen ollut tuohon britaxiinkin.
Niin juuri :)
 
"vieras"
Me ollaan oltu ihan tyytyväisiä, ostettiin uutena kesällä 2009. Meilläkin isofixillä ja vielä selkä menosuuntaan (poika vajaa 2v, n. 92-93 cm) ja meneekin varmasti vielä kauan ennen kuin tarvitsee kääntää. Ainut asia, jota oikeastaan moitin, on vöiden kiristämisen vaikeus tai siis vaatii jotenkin kauheasti voimaa, että saa vyöt tarpeeksi kireälle. Ehkäpä siihen on tullut parannus uudemmissa malleissa. Ainakin tuo magneettijuttu (jota meillä ei siis ole) vaikuttaa tosi näppärältä.
 
alkuperäinen
Meillä ei ole isofix-kiinnitys mahdollisuutta..silti ajattelen just tuon ostaa..... en löytänyt ainuttakaan istuinta joka olisi selkämenosiintaan päin ilman isofixiä ja olis pärjännyt testeissä
 
Meillä on Combi ilman Isofixejä. Ja on kyllä HUIPPU!
Me ostettiin se juuri uutena ja tässä ainakin vyöt toimii ja luistaa hyvin. Meillä oli vm-07 BeSafe Comfort ja siinä oli tosi tiukat ja hankalat ne vyöt.
Jos jotain miinusta täytyy hakea, niin aika pystyasento on se "makaavinkin". Verrattuna tuohon Comfortiin tai Maxi Cosin Mobiin.
Nyt kun laitettiin Combi etupenkille, niin sai siihen hieman kaltevampaan asentoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4xäippä;22284847:
kertoi että liian kehuttu istuin tuo HTS,,ei ole yhtään tyytyväinen,ahdas ku mikä...
Riippuu varmasti lapsestakin tuo "ahtaus". Eihän tuo olekaan kuin 18kg:n asti.
Graco mun mielestä on liian kehuttu, BeSafe tekee kuitenkin vaan turvaistuimia, eikä kaikenmaailman värkkejä.
 
"vieras"
Meillä on ollut monia istuimia monella lapsella ja olen kyllä tyytyväinen tuohon! Meillä siinä matkustaa vähän alle 2-vuotias ja mahtuu varmasti pitkään vielä selkä menosuuntaan. Isofix-malli on meillä.
 
alkuperäinen
Meillä on Combi ilman Isofixejä. Ja on kyllä HUIPPU!
Me ostettiin se juuri uutena ja tässä ainakin vyöt toimii ja luistaa hyvin. Meillä oli vm-07 BeSafe Comfort ja siinä oli tosi tiukat ja hankalat ne vyöt.
Jos jotain miinusta täytyy hakea, niin aika pystyasento on se "makaavinkin". Verrattuna tuohon Comfortiin tai Maxi Cosin Mobiin.
Nyt kun laitettiin Combi etupenkille, niin sai siihen hieman kaltevampaan asentoon.
Saanko kysyä mistä ostitte ja paljonko maksoi? Itse löysin netistä tiedon että lastentarvike on jälleenmyyjänä? Muualtako ei sitten saa? Sit mietin että jossain puhutaan HTS Besafe iZi Combi X1 tai X2 tai X3 mitä eroa niillä on?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22285411:
Saanko kysyä mistä ostitte ja paljonko maksoi?
Tilasin täältä:
Silver Cross Prams, Maxi Cosi Car Seat, Britax Car Seat, Phil and Teds Pushchairs, Quinny Buzz,

Oli oikeastaan pakko tilata ulkomailta, koska sopivaa väriä ei lastentarvikeliikkeestä saanut kuin pitkällä toimitusajalla. Ja lähes 100 euroa kalliimmalla hinnalla.

Meidän malli on Besafe Izi Combi Isofix Car Seat - Black & Black Alcantara Product Code: EWG6469
Ja hintaa tuli 330 euroa toimituskuluineen.
 
alkuperäinen
[QUOTE="vieras";22285734]Tilasin täältä:
Silver Cross Prams, Maxi Cosi Car Seat, Britax Car Seat, Phil and Teds Pushchairs, Quinny Buzz,

Oli oikeastaan pakko tilata ulkomailta, koska sopivaa väriä ei lastentarvikeliikkeestä saanut kuin pitkällä toimitusajalla. Ja lähes 100 euroa kalliimmalla hinnalla.

Meidän malli on Besafe Izi Combi Isofix Car Seat - Black & Black Alcantara Product Code: EWG6469
Ja hintaa tuli 330 euroa toimituskuluineen.[/QUOTE]

Äkkiä katsottuna väreinä tuiola ei ollut kuin musta? Itse tykkäisin pinkistä :)
 
"musta"
tuo on tilava. Meillä on myös graco kakkosautossa ja siinä ei pitkä lapsi sovi istumaan. Tuo HTS on meillä isofixillä ja siinä istuu 2,5v poika selkä menosuuntaan. Pituutta on 98cm ja hyvin vielä sopii.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22285118:
Toi multitech on kyl pärjännyt ja uus graco xtp:kin.
Voisitko kertoa, missä testissä ne ovat menestyneet ? Tuskin sellaista löytyy. Molemmat ovat välttävä arvosanalla esimerkiksi Autoliittojen Eurotest testeissä, jotka ovat Euroopan kattavimmat ja tiukimmat. Eli kuuluvat molemmat sinne heikoimpien joukkoon turvallisuudeltaan.
 

Yhteistyössä