Mitä mieltä Dermosil tuotteista ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ruu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hoitelen täällä töissä noita Dermosil-tilauksia ja hyvin menee kaupaksi! Tuotteissahan on kyllä hinta ja laatu kohillaan! Eli hintaansa nähden aivan loistavia tuotteita! Eniten käytän keittiösaippuaa, mutta kaikenmaailman kosteusvoiteet ja sampoot yms. löytyy. Suosittelen!

Meillä käytetään käsienpesuun Mietoa saippuaa ja sitähän kuluu 4 lapsen perheessä pullotolkulla :) Puhdistusvaahto E on ihan huippu ja käytän Babyvaahtoa omaan pesuun :) Päänahkani on ongelmainen, olen allerginen jollekin yleisesti käytetylle ainesosalle (en tiedä mille), mutta Dermosileistä jotkut käy minullekin =)

Minä oon iki-ihastunut vadelmakasvonaamioon! :) Löytyy myös shampoo ja hoitoaine Dermosililtä, eikä niissäkään mitään vikaa ole! :) Jotain käsirasvaakin olen kokeillut, mutta nimi ei muistu mieleen..

Saunasaippua on ihan huippu. Kovassa käytössä myös keittiösaippua, hajustamaton roll-on dödö, kasvovesi ja puhdistusmaito. Hammastahnakin ihan hyvä. Extra ja Baby extra ovat hyviä paksuja rasvoja kuiviin kohtiin iholle.

[QUOTE="ruu";23693114]kannattaako ostaa ? mikä on suosikkisi ?[/QUOTE]

Kannattaa ehdottomasti. Vuosia olen tilannut noita ja tosiaan 90% tykännyt. Jouluksi teen oman suurtilauksen ja laitan sukulaisille joululahjapaketteja. Ovat tykänneet hirveästi!

Hyviä tuotteita hintaansa nähden. Sieltä löytyy esim. sopivia kasvojenhoitotuotteita mun hyvin herkälle ja ohuelle couperosa-iholle. Ja hinta todellakin 1/3 siitä, mitä saisi pulittaa muista sopivista rasvoista ja puhdistusaineista.

Musta ollut hinta-laatusuhteeltaan varsin hyviä. Eritoten tykkään talvivoiteesta, en muista oikeeta nimeä, mutta on ihanan paksua, mutta imeytyy ihoon tosi hyvin. Meillä on iho-ongelmmainen lapsi ja Dermosilin tuotteet on auttaneet ainoastaan.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä