Mitä mieltä "baby shower" juhlista?

Tytteli
Maissa joissa on huono sosiaaliturva ja kaikki pitää hankkia itse (kuten esimerkkinä käytetty USA) on mun mielestä kiva tapa. Suomessa vierastaisin jos oletetaan että tuodaan lahjoja.

Voittehan te ap muutenkin nähdä kuin vauvan varjolla. Pistätte ihan vaan tyttöjen illan pystyyn, ja mainitsette että nyt kun vielä tuleva äitikin pääsee mukaan niin koko kööri koolle. Mun mielestä siihen ei tarvitse väkisin keksiä juhlakalua.
 
Kivoja juhlia ovat ainakin minun kaveripiirissäni olleet. Olemme viettäneet juhlia joko jonkun kodissa tai sitten vieneet odottavan äidin ulos syömään. Meillä ei ole ollut leikkejä, kasvohoitoja eikä mitään ilmapalloja tms., kotikemuissakin ainoastaan hyvää ruokaa ja yhdessäoloa. Ja tietty ne lahjat. ;)
 
Tuollaista tyttöjen iltaa vähän suunniteltiinkin, mutta aiheeksi vaan ystävä heitti tuon baby shower jutun. Olisi kiva, että juhlilla olisi kuitenkin jonkinlainen teema. Yhteinen hemmotteluilta voisi olla kiva. Naamioita ym.
 
TilkkuTyttö
Mun mielestä sen juhlan idea on kaunis. Siis se että odottava äiti saa huomiota ja huolenpitoa, sillä kohtahan hänen pitää antaa huomionsa ja huolenpitonsa vauvalle. Mielestäni meitä äitejä ei voi koskaan huomioida tai pitää hyvänä liikaa :D
 

Yhteistyössä