\
mutta se ei vaan sovi äiti-ihmiselle, edelleen sitä mieltä. Se on totuus ja se kirpaisee teidän mieliä.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:28 äitsykkä77 kirjoitti:\mä olen jo sen verran iso tyttö että osaan käydä käsipesulla ja lihapullia tehdessä yleensä sitä paitsi käytän muovikäsineitä... mun mielestä vaan toi sun alotus "hyi olkoon, äiti ihmiselle...." oli niin typerä kuin olla voi, joten keitin maitoni... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:21 minä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:07 äitsykkä77 kirjoitti:\no ei kai kukaan niitä ihanilla pitkillä kynsillään sitä soppaa sekotakkaan... \|O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 13:04 minä kirjoitti:hyi olkoon, äiti-ihmiselle ei sovi pitkät kynnet. Ajatelkaas ruoan laittoo,tosi epähygieenistä ja vauvanhoito. :/
jaa, millä ajattelit sitten esim lihapullat ja leivät tehdä ja pyöritellä, vai ilmeisesti teillä sit syödään keittoa joka päivä
mutta tosiaan mulla on ollut koko ikäni pitkät kynnet välillä geelillä ja välillä omat ja lapset ja mies on hengissä vielä vaikka olen hoitanut vauvat ja ruuat tehny ja syöttäny muillekkin
mutta se ei vaan sovi äiti-ihmiselle, edelleen sitä mieltä. Se on totuus ja se kirpaisee teidän mieliä.