Mitä mieltä 40vee miehestä, joka vetää vaimonsa vetoketjullisen hupparin auki keskellä isoa kauppakeskusta?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ensin mä ihmettelisin, että miksi ihmeessä siellä hupparin alla ei ole mitään toppia tms, koska omasta mielestäni huppari on päälipaita. Toiseksi ihmettelisin mitä se nainen kattelee tuollaista idioottia äijää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:
Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Omalleni oon sanonut aivan suoraan että idiootti olet!Vetäs kerran pubilla paidan auki..
Kai ne etsii kadotettua nuoruuttaan.
Ai äidin rintoja? :xmas:
Vai kohtua, kai ne rinnat vähemmälläkin löytää. Onneksi sille ei tullut mieleen vetästä housuja nilkkoihin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Naisella alla rintsikat. Ihmisiä paljon näkemässä tilanteen.
siksi mä pidänkin aina toppia huppareiden ym nappipaitojen alla, jos vaikka sattuu vetskari hajoamaan tai nappi irtoamaan tai joku ihana ihminen aukaisee sen.
 
vieras
No mun mies ei nyt ole ihan paitaa auki saanut mut kyllä se aika yleisellä paikalla yrittää tissejä puristella ja välillä pyllyy, ja mä aina sanonki ihan paniikissa että nyt lakkaat, voi olla tuttuja tääl mut ei se kauheest mua tottele :D Toisaalt ihan jees, mut toisaalt ei niin kivaa jos tosiaan joku tuttu näkis.. Ja miehel ikää 26v.
 

Yhteistyössä