mitä miehesi tekee työkseen?

  • Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gallup:
eli siinä se tuli...
mitä miehesi tekee työkseen?nais-ja miestykavereita?millaiset työajat?tuoko kotiin asti työt(muut siis kuin yrittäjät).
Mieheni on kiinteistönvälittäjä. Molempia sukupuolia löytyy työkavereina. Työajat vaihtelee. Ja kotiin asti tulee työt.

 
Tuoteryhmävastaava rautakaupassa.
Lähinnä miespuolisia työkavereita omalla osastolla, naisia muualla.
Työaika 07-21 välillä. Joskus soitellaan vapaalla/lomalla kotiin, muuten saa olla rauhassa :D
 
Rekkaahan tuo ajaa ja työajat on... noh, ei niitä ole ja jos joskus onkin niin ne suunnitellut ajot muuttuu varmasti. Töitä riittää kotiin asti sen verran et kun on perheyritys niin puhelimen tavotettavissa on koko ajan ilman mitään päivystyskorvauksia. Naisia ei ole ite ajohommissa mut yhteistyössä asiakasfirmassa kylläkin.
 
Sähköasentaja.
Lähtee töihin 6 maissa, tulee kotiin 16. Ei tuo muuten töitä kotiin (paha noita on tuodakaan...), mutta jos on lomalla tai vapaapäivää viettää, soi puhelin IHAN koko ajan, koska mies on työmaan kärkimiehenä ja kaikki kysyy koko aja jotain.

Niin ja en ole tullut kysyneeksi, ovatko kaikki työkaverit miehiä, vai löytyykö naisiakin.
 
Mies on rahtari, tarkemmin ajoneuvoyhdistelmän kuljettaja. Työajat.. hmm... kaikki rahtarin puolisot ne kyllä tietää :|
Joskus työt on tuossa kotona pihassakin ;)
Työkaverit miehiä omassa firmassa, lukuunottamatta toimiston ihmistä. Joskus sillä ollut joku naisharjoittelija kyydissä.
 
vieras
metallialan töissä, vuorotyötä kaksi-ja komivuorotyötä tilauskannan ja kiireen mukaan.välillä saattaa tehdä kaksikin vuoroa putkeen, normaalisti kuitenki yksi vuoro (6-14, 14-22 tai 22-06) riittää, mutta kun tohon päälle pistetään vielä maatalouden hommat on se välillä melko ympäripyöreetä työaikaa ja varsinki nuo maatalouden paperihommat kyllä "tulee kotiin" * kiristelee hampaitaan byrokratian ja eu:n takia*
 
It-tukihenkilö/insinööri, on sillä toisilla toimistoilla naisiakin työkavereina. Nyt kun mäkin oon töissä nii työajat on säännöllistyneet huomattavasti, 7-17 välisenä aikana tekee töitä.

Itse ei tuo varsinaisesti töitä kotiin, mut sukulaiset ja ystävät ja niiden ystävät tuo "töitä" sitten senkin edestä.
 
vieras
Mä muuten tykkään noista "tavis"-miehistä. Joku raksa- tai metallimies työhaalarit päällä tai joku söpö rekkamies dimexin vaatteissa. Minuun ei pukumiehet uppoa, mutta niin ollaan erilaisia, paras ystävätär on taas heikkona pukumiehiin ja ei katsokaan "haalarikansaa";)
 
äiree
Palomies <3

Oli aina mun unelmani saada palomies...

vuorokausi töitä ja kolme vapaata, mun mielestä on tosi hyvä systeemi ja lapset tykkää. ja vaan miehiä työkamuina.
 

Yhteistyössä