Se sanoo että muakin väsyttää ja istuu koneella/töllön edessä. Minun täytyy jaksaa 24/7 olla vastuussa. Pyydän hoitamaan pojan iltatoimet.."en jaksa..." |OAlkuperäinen kirjoittaja Wide:Sanoo kanssa että mee nukkumaan
Ja niinhän minä menenkin lähes jokapäivä.
Mies kuulemma ei halua nukkua "turhaan" kun elämä menee hukkaan.
Kiva ajattelutapa miehelläsAlkuperäinen kirjoittaja Wide:Sanoo kanssa että mee nukkumaan
Ja niinhän minä menenkin lähes jokapäivä.
Mies kuulemma ei halua nukkua "turhaan" kun elämä menee hukkaan.
Jep, näin tehnyt meilläkin monen monta kertaa Mut en mä tietty nuku, vaan oon omassa rauhassa, lepuutan hermoja Mut ei se mun väsymyskään oo aina fyysistä vaan nimenomaan sitä oman rauhan kaipuutaAlkuperäinen kirjoittaja weballergy:Se ottais lapset, lähtis jonnekin niiden kanssa ja jättäis mut nukkumaan.
kuten myös meillä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Se on joko "mee nukkumaan" tai "sama vika".
Voi helv... Hoidat yövalvomisten lopettamisen!! Olisitpa tullut meille lopettamaan yövalvomiset, kun lapsi valvotti 1,5v. todella rankasti. Syyksi löytyi pahat allergiat, mutta niiden tasapainoon saaminen kesti ja yöt oli yhtä helv..ettiä. Kun olisit mulle tullut tuollaisia neuvomaan, en tiedä mitä olisin tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja viekku:miksi 8kk ikäinen valvottaa? syökö öisin vai onko kipeä? eikö ole koko perheen etu, että hoidat hänen yövalvomisensa lopettamisesta?
Samma här.Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Jep, näin tehnyt meilläkin monen monta kertaa Mut en mä tietty nuku, vaan oon omassa rauhassa, lepuutan hermoja Mut ei se mun väsymyskään oo aina fyysistä vaan nimenomaan sitä oman rauhan kaipuutaAlkuperäinen kirjoittaja weballergy:Se ottais lapset, lähtis jonnekin niiden kanssa ja jättäis mut nukkumaan.
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Samma här.Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Jep, näin tehnyt meilläkin monen monta kertaa Mut en mä tietty nuku, vaan oon omassa rauhassa, lepuutan hermoja Mut ei se mun väsymyskään oo aina fyysistä vaan nimenomaan sitä oman rauhan kaipuutaAlkuperäinen kirjoittaja weballergy:Se ottais lapset, lähtis jonnekin niiden kanssa ja jättäis mut nukkumaan.
Usein tulee töistä, ottaa lapset ja lähtevät jonnekin, jotta minä saan olla hetken hiljaisuudessa :heart:
Meillä myösAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Se sanois "mee nukkuman"...
Samaa kysyy mamma, jonka perheessä se on muuten ollut mies, joka "opetti" lapset nukkumaan heräämättä. Isiltä se käy kätevämmin, kun eivät tuoksu maidolle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:miksi joku joka kyselee tässä ketjussa siitä miksi 8kk ikäinen valvottaa,syyllistää heti äidin,ja miksi äidin pitää hoitaa seyövalvominen? kerroppa? isä on ihan yhtälailla lapsen vanhempi!!!