Mitä miehelle lahjaksi?

Näitä aloituksia aiheesta on varmaan joulun alla useampiakin,mut kyselenpä nyt minäkin. Pää lyö nimittäin ihan tyhjää. Mitä ihmettä voi antaa lahjaksi miehelle, joka ei halua mitään,koska voi ostaa mitä tarvitsee, eikä oikein tarvitsekaan mitään?? Joka vuosi ihan sama ongelma:|
 
Äiti 3:lle
Minä ostan kirveen, halkokorin, toivomansa pari dvd-boxia, boxereita+sukkia, lempparisuklaata, lempparituoksun, "olohousut"... nuo nyt tulee ainakin heti mieleen :) En tiedä mitä muuta vielä keksin kun pääsen ostoksille rauhassa :)
 
"vieras"
Me sovittiin, että ostetaan tosi hyvä paistinpannu yhteiseksi lahjaksi. Lisäksi minulle pakettiin vihreitä kuulia, saunasieni ja ripsiväri, miehelle sukkia, tuoksu ja konvehtirasia.
 
Mulla ei myöskään mitään käsitystä mitä ostan miehelle lahjaksi...

Sukkia osti itse tuossa joku aika sitten isomman satsin (niitä olen yleensä ostanut kun ovat käyttötavaraa) samaten alkkareita, muita vaatteita hirmu hankala ostaa vaikka pitää ihan kaikkea mitä hankkii, ei ole nirso, mutta kun on kokoa niin hankala ostaa.

DVD:t hankkii aina itse ( ja niitä on hirveesti että ihan turha yrittää muistaa mitä jo on)

Kirjoja ei lue, karkkia ei liiemmälti syö... Eli tosi vaikeaa keksiä....
Ehkä kallistun johonkin tuoksuun.
 
"XXX"
Mä ostin miehelle Väestöliiton Samarakas-pelin. Tykättiin kovasti pelata vastaavia pelejä ennen lapsen syntymää, ja nyt taas alkais ehkä olla aikaa. Tuo on vain siitä huono lahja, että se tulee pakostakin yhtä paljon mulle itselleni.
 
Mikella
Tämä on tuttu ongelma, sukkia ostin parin, sekä muutaman dvd:n kun keräilee sekä suloisen pehmo nallen jolla sydämiä turkissa "paikkoina" :D Vaikka täyttääkin kesällä 33, tykkää kaikesta söpöstä. :) Kilpikonna aiheista olen yrittänyt etsiä kun keräilee sekä lämmintä puseroa.. Itsellä vaatteita ostaessa törmää tuohon aikaisemmin SinisenSatuttaren mainitsemaan ongelmaan koosta.. Vaihtelee paljon.

Inhottavaa, kun yrittää kysyä että mitä toivoisi niin vastaukseksi saa "Ei sun mitään tarvitse ostaa" :D Vaatimaton.
 
[QUOTE="mä";22616333]ehdottaisin myös, että ei mitään. miksi turhaa ostaa jos toinen ei tarvitse mitään? mielummin sovitte että tänä vuonna ei osteta[/QUOTE]

Koska mä haluan jotenki muistaa. Me ei osteta lahjoja toisillemme ollenkaan, muuta kuin jouluisin. Ja kuitenkin se aina ilahtuu lahjoista, ei vaan osaa toivoa mitään:)
 

Yhteistyössä