ei mitään
kielonmarja 18.03.2008 #57 Ei mitään.Ei oo aikoihin ollu.Hyvä ku tukka on kammattu ja hampaat pesty. Heiii;on mulla hajuvettä.Onks se meikkiin laskettava?
Ei mitään.Ei oo aikoihin ollu.Hyvä ku tukka on kammattu ja hampaat pesty. Heiii;on mulla hajuvettä.Onks se meikkiin laskettava?
Pamppelsson 18.03.2008 #60 Ripsaria, luomiväriä, kulmat laitettu, valokynää, peitepuikkoa, aurinkopuuteria ja huulikiillettä.
Ainomieli 18.03.2008 #66 Alkuperäinen kirjoittaja kielonmarja: Ei mitään.Ei oo aikoihin ollu.Hyvä ku tukka on kammattu ja hampaat pesty. Heiii;on mulla hajuvettä.Onks se meikkiin laskettava? Click to expand... No melkein
Alkuperäinen kirjoittaja kielonmarja: Ei mitään.Ei oo aikoihin ollu.Hyvä ku tukka on kammattu ja hampaat pesty. Heiii;on mulla hajuvettä.Onks se meikkiin laskettava? Click to expand... No melkein
äiti 40plusplus 18.03.2008 #67 ei mitään, ei edes kynsilakkaa tai hajuvettä. Ei ole koskaan mitään noista ja hyvin menee näinkin
vieras 18.03.2008 #70 Meikkivoide, ripsiväri, kajali ja huulikiilto (sen oon kyllä tainnu jo nuolla pois ja muutkin vois pestä, minnekkään enää menossa kuitenkaan...)
Meikkivoide, ripsiväri, kajali ja huulikiilto (sen oon kyllä tainnu jo nuolla pois ja muutkin vois pestä, minnekkään enää menossa kuitenkaan...)
tiinu 18.03.2008 #71 Puuteri, ripsari, kulmaväri, aurinkopuuteri ja onpa noi huuletkin tulleet muutamaan kertaan tänään hoidetuksi.
Puuteri, ripsari, kulmaväri, aurinkopuuteri ja onpa noi huuletkin tulleet muutamaan kertaan tänään hoidetuksi.
Pia 18.03.2008 #73 Peitevoidetta, mineraalipuuteria, poskipunaa, kulmakynää, luomiväriä, huulikiiltoa.
Amanda85 18.03.2008 #74 meikkivoide ,poskipuna kulmakynä,luomien pohjustusvoide, luomiväriä(kahta) kajalia ripsiväriä,huulipunaa
meikkivoide ,poskipuna kulmakynä,luomien pohjustusvoide, luomiväriä(kahta) kajalia ripsiväriä,huulipunaa
vieras 18.03.2008 #75 Meikkivoide Valovoide Peitepuikko Irtopuuteri Luomivärit Rajauskynä Ripsiväri Poskipuna Huulipuna Kulmageeli
Meikkivoide Valovoide Peitepuikko Irtopuuteri Luomivärit Rajauskynä Ripsiväri Poskipuna Huulipuna Kulmageeli