Mitä maksaisitte tälläisestä vaatepaketista? (vauvojen)

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
14 kpl kertakäyttövaippoja (koko 1)
4 kpl kestovaippoja
3 kpl villalapasia, 2 kpl topparukkasia
2 kpl "röyhelöpikkuhousuja" 1kpl "röyhelösukkahousut"
1 kpl villapaita
10 kpl lyhythihaisia bodyja
2 tuttirenksua
1 hellehuivi, 2 villapipoa, 2 ohutta pipoa, 1 villasukat
4 yöpaitaa, 2 t-paitaa, 3 pitkähihaista paitaa
2 fleecetakkia, 4 housut, 5 potkuhousut, 2 haalarimallista "bodya"
21 kpl pitkähihaisia bodyja
2 fleecehaalaria
2 mekkoa
2 toppahaalaria

kaikki vaatteet TODELLA hyväkuntoisia, yhdellä vauvalla olleita!
koot 56-68. joissain bodyissä vielä hintalappu kiinni.
tyttöjen/unisex värit.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
joku 40e?
40e? onko sinulla käsitystä paljon vauvojen vaatteet maksavat uusina?
Mutta eikös nuo kuitenkin ole käytettyjä suurin osa ? Ei niistä voi pyytää kun ehkä puolet uuden hinnasta.
nii no 40e on puolet toisen toppahaalarin hinnasta. itse olin ajatellut semmosta sataa euroa.. ei oo MUN mielestä kohtuuton pyyntö, mutta mitä mieltä te muut?

Mietteliäs
Mun mielestä tuo 40e on suht realistinen arvio, veikkaan että hinta on n.30-50? välissä jos tuuri käy.

Asian ratkaisee käytännöllisyys kuten kuka tarvitsee syys/talvivauvalle 10 lyhythihaista bodya??

100? tuosta läjästä on todella liikaa! Jos kerta kaksoten jäämistöö nii tee 2 eri pakettia, menee paremmin kaupaksi!

mama
Laita kahteen tai jopa kolmeen eri pakettiin kokojen mukaan! esim. yks paketti 56cm, toine 62cm ja kolmas 68cm niin saat varmasti paremmin kaupaksi. Itse en ostaisi noin isolla kokohaitarilla, enkä todellakaan noin paljoa kerralla. Monella saattaa jäädä väliin, jos vaikka tarttee noita 62-68cm vaatteita, mutta mukana on sitten ihan turhia 56cm vaatteita.. eikä moni sitte taas kuitenkaan halua ostaa kaappeihin isoa kasaa suurempia vaatteita valmiiksi.

vieras
Riippuu hyvin paljon minkä merkkisiä vaatteet ovat. Eli jos ovat ä-pakkauksen, tutan, h&m:n, lindexin jne. vaatteita en maksaisi 100e, vaan max 50e. Jos mukana on kunnon merkkivaatteita niin sitten voisin tuota 100e hintaa harkita. :)

..
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä en kannata näitä vaatepaketteja. Mun mielestä parempi pistää yksitellen myyntiin ja jokainen voi koota oman paketin, jos tahtoo.

Noissa on aina puolet semmosia, joita ei haluis..
Suuren suuri peesi!!

nirso
No tietysti riippuu ihan merkeistä, kuoseista ja mitkä vaatteet uusia. Jos esim. toppapuvut äitiyspakkauksesta + muutakin äp-vaatetta ja kuosit ei mieleisiä, en ottaisi ilmaiseksikaan.
Jos taas haalarit esim. Ticket, Molo, Minymo ja muut vaatteet "merkillisiä", tuo 100e on hyvinkin kohtuullinen.

Huutiksessa uusretrot käyvät kaupaksi hyvään hintaan, ns. perusvaatetta on kaupan niin paljon, että hinnat jäävät hyvinkin mitättömiksi.

Yhteistyössä