Mitä maksaisit minulle palkkaa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eli olen 20 vuotta ollut saman yrityksen palveluksessa ja nyt olisi tarkoitus hakea uutta työpaikkaa.
Palkkatoive vähän vaan askarruttaa.
Kerron vähän itsestäni ja sitten, jos joku viitsiintyy, voisi heittää minulle hyvän palkkatoiveen.
Eli haettava paikka on toimistotyöntekijä - kaikkea mahdollista kirjanpidosta ja laskutuksesta mainosten väsäämiseen.

- Työkokemusta alalta 20 vuotta, kaikista toimiston perustyötoimista
- Peruskoulututkinto, ei muuta koulutusta (tässä varmaan "pomppaa" hakemuksessani)
- 37,5 tunnin työviikko, eli kokoaikainen
- Sosiaalinen ja ahkera luonne.

Mitä sinä maksaisit minulle palkkaa ?
 
"Sihteeri"
[QUOTE="vieras";26463913]Ai se katsotaan kokoaikaiseksi työntekijäksi vaikka ei teekään 8h. työpäiviä?[/QUOTE]

Mun tstotyöaika on 36h15min. Ja olen ihan kokoaikainen.
 
dah
[QUOTE="vieras";26463913]Ai se katsotaan kokoaikaiseksi työntekijäksi vaikka ei teekään 8h. työpäiviä?[/QUOTE]

Kyllä tuo 37,5 h on ihan täysi työviikko vai etkö sinä pidä lounastaukoja?
 
"aapee"
Mis päi Suomea? Mitä vastuita sulla työssä ois; rahallisesti ja ihmisistä?
Pirkanmaa. Vastuina ei suuria rahallisia summia, perustoimistotyötä.
Alaisia ei olisi, eli ihmisvastuitakaan ei.
Eli vastuu pelkästään siitä omasta työosuudesta ja sen onnistumisesta, paperitöistä yms.
Tietysti siinä mielessä rahallista vastuuta, että jonkin verran kirjanpitohommia...
 
[QUOTE="aapee";26463956]Pirkanmaa. Vastuina ei suuria rahallisia summia, perustoimistotyötä.
Alaisia ei olisi, eli ihmisvastuitakaan ei.
Eli vastuu pelkästään siitä omasta työosuudesta ja sen onnistumisesta, paperitöistä yms.
Tietysti siinä mielessä rahallista vastuuta, että jonkin verran kirjanpitohommia...[/QUOTE]

Varmaan joku 2000-2300 euroa?
 

Yhteistyössä