Mitä maksaisit 13-vuotiaalle ruokien laittamisesta jääkaappiin

  • Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti
S
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Kävin siis kaupassa ja poika purki kassit, itsellä kiire harrastuksiin. Olisiko 10 e hyvä?
No en maksaisi penniäkään!! Kyllä täytyy oppia, että tuollaisia asioita joutuu elämässä tekemään, eikä niistä kukaan tule maksamaan! Mihin tää maailma on menossa?!
 
Jos ton ikäinen ei osaa tehdä sitä muuta kuin maksusta niin häpeäisin itseäni kasvattajana! :headwall: Toivottavasti tää oli provo, muutoin on yks avuton mies kasvamassa maailmaan ja niitä ei tarvita enää yhtään lisää.
 
ap on porvoosta
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Kävin siis kaupassa ja poika purki kassit, itsellä kiire harrastuksiin. Olisiko 10 e hyvä?
siis oletko nyt tosissasi? iso mies joka syökin jo varmasti paljon? maksat siitä että purkaa ruoat kasseista. ja kohta itse syömässä noita ruokkia`?
 
ap on porvoosta
Alkuperäinen kirjoittaja ap on porvoosta :
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Kävin siis kaupassa ja poika purki kassit, itsellä kiire harrastuksiin. Olisiko 10 e hyvä?
siis oletko nyt tosissasi? iso mies joka syökin jo varmasti paljon? maksat siitä että purkaa ruoat kasseista. ja kohta itse syömässä noita ruokkia`?
ja meilläkin lpaset ovat aina auttaneet tuossa työssä, noin 1-vuotiaasta. eli antavat kassista tavaraa, joat minä vien sitte jääkaappiin/kuiva-ainekaappiin.
 
ap on porvoosta
Alkuperäinen kirjoittaja ap on porvoosta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap on porvoosta :
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Kävin siis kaupassa ja poika purki kassit, itsellä kiire harrastuksiin. Olisiko 10 e hyvä?
siis oletko nyt tosissasi? iso mies joka syökin jo varmasti paljon? maksat siitä että purkaa ruoat kasseista. ja kohta itse syömässä noita ruokkia`?
ja meilläkin lpaset ovat aina auttaneet tuossa työssä, noin 1-vuotiaasta. eli antavat kassista tavaraa, joat minä vien sitte jääkaappiin/kuiva-ainekaappiin.
mutta jos olet tosissasi, niin osta nyt mopo vähintään, tai oma purjevene pojalle, kun noin reippaana.
 

Yhteistyössä