Mitä mahtaa liikkua sellaisten ihmisten päässä...

  • Viestiketjun aloittaja Miuku
  • Ensimmäinen viesti
Miuku
Jotka epäilee vauvan synnyttyä että onko lapsen isä oikeasti lapsen isä..?

Kun esikoispoika synyi, eräs sukulainen oli kaikille tutuille selvittänyt ettei voi olla miehelleni kun pojalla syntyessään tumma, paksu tukka ja ihonväri "tummempi" mitä isällään... Ei siis mitenkään erikoisen tumma vaan ainastaan tummempi kuin maidonvalkoinen..

No nyt kun on vuosia kulunut ei enää kukaan edes erota lapsuuskuvista kummat on isästä, kummat pojasta. Olipa vaan aika loukkaavaa, varsinkin kun en koskaan edes voinut kuvitella pettäväni miestä.
 
simo
No jo oli!! Meidän lapseton vauvoina olleet kuin eri maasta. Mutta meidän on, minun ja todellakin mieheni! Ei ne lapset heti ole selviä kopioita isästä tai äidistä. Monesti se yhdennäköisyys tulee sitten, kun lapsi kasvaa. Minusta tuolla ihmisellä ei todellakaan ole kaikki kotona, jos pitää tuollaista pohtia, varsinkin, jos olet tavis mamma ilman rajuja nuoruuksia.
 
vieras
törkeitä sukulaisia ap:lla :eek: meidän pikkunen on kyllä niin tarkka kopio isästään ettei koskaan oo kellään ollut mitään syytä epäillä isyyttä. vaikka tuskinpa tuota kukaan olis epäilly vaikka tyttö ei niin isin näköinen olisikaan, en ainakaan usko
 
jhg
Minulla on 3 lasta, joista 1 isänsä näköinen, 1 minun näköinen ja 1 ei kenenkään näköinen. ja ihan samat geenit kaikilla, en ole pettänyt miestäni.

Joskus saattaa lapsi tulla jommankumman sukuun, näyttää mummoltaan tai enoltaan tms.
 

Yhteistyössä