Mitä mä voisin syödä, mikä ei vaadi kauheesti ruuanlaittoa?

Ei sais olla hirveesti huonoja hiilareita eikä rasvaakaan ylenmäärin. Mulla on raskausdiabetes ja jotain järkevää syötävää pitäis keksiä, mutku oon yksin kotona ja en jaksais mitään tehä. Tekis mieli vaan pitsaa ja ärsyttää koko ruokavalio tällä hetkellä. Keksikää mulle joku ok makunen ja suht terveellinen syötävä.
 
sdg
Mikä on "kauheesti"? Tulee mieleen kaikki salaatit - jos oikein laiskottaa, kaupasta saa valmiiksi silputtuakin salaattia. Sekaan pieniä kirsikkatomaatteja, niitä ei tarvitse edes leikata. Kalatiskistä savustettua lohta tai juustotiskiltä fetapurkki. Ääntä kohti.
 
[QUOTE="Ehkä";27342756]munakasta,täytteeksi kinkkua ja raejuustoa (tai tavallista juustoa),lisäksi salaattia.[/QUOTE]

Tää vois olla. En oo koskaan mihkään lämpimään ruokaan laittanu raejuustoa, miten se käyttäytyy kuumentaessa ja onko hyvän makuista? En kylmänä niin hirveesti tykkää, mutta en inhookaan.
 
"Hei"
Tee täytettyjä kesäkurpitsoja tai tomaatteja, ei tarvi kun kaivertaa tyhjäksi ja paistaa jauheliha, siihen paljon pitsamaustetta, juusto päälle ja uuniin.

Tai ihan vaan lämmin ruisleipä, tomaattia, kinkkua ja pitsamauste, tietty juustoa ja mikroon/uuniin
 
[QUOTE="Hei";27342771]Tee täytettyjä kesäkurpitsoja tai tomaatteja, ei tarvi kun kaivertaa tyhjäksi ja paistaa jauheliha, siihen paljon pitsamaustetta, juusto päälle ja uuniin.

Tai ihan vaan lämmin ruisleipä, tomaattia, kinkkua ja pitsamauste, tietty juustoa ja mikroon/uuniin[/QUOTE]
aah ruisleipä pitsa. Miksen mä keksiny tätä :p
 
  • Tykkää
Reactions: Kumikameli ja soja
nimt
Mä paistaisin broiskufileitä ja höyryttäisin/keittäisin siihen jotain kasviksia kaveriksi, esim. porkkanaa, parsakaalta tms. Näitähän saa myös pakasteesta valmiina sekoituksina. mausteita sit oman maun mukaan
 
"vieras"
Lämpimät voileivät täysjyvä paahtiksesta? Mullakin oli radi, ja söin monesti tonnikala-hemapa-r.juusto mössöä. Ei pahaa, mutta ei taivaallistakaan, tuli ainakin täyteen. Söin kyllä myös silloin tällöin pizzaa yms. epäterveellistä.
 
Kiitos vastauksista. Ettei ketään vaan jää hämään niin ruisleipäpitsa vei voiton tällä kertaa :D , mutta kiitos hyvistä vinkeistä, joita vois jatkossa vaikka testaillakin, kun tässä pitää viä loppuvuosi raskaana olla ja senkin jälkeen vois tohon syömiseen panostaa :)
 

Yhteistyössä