• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

mitä mä tekisin riisihiutaleista? menevät kohta vanhaksi.

  • Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti
manna
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Kokeile tehdä niistä uunipuuroa ja tyrkytä mehukeiton tai marjojen kanssa. Uunissa puurosta tulee parempaa kuin kattilassa.
mä itse tykkään riisipuurosta ja teenkin sitä tavallisista puuroriiseistä. jospa kokeilen vielä tehdä näinkin lapsille. käytätkö kevyt vai täysmaitoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Kokeile tehdä niistä uunipuuroa ja tyrkytä mehukeiton tai marjojen kanssa. Uunissa puurosta tulee parempaa kuin kattilassa.
mä itse tykkään riisipuurosta ja teenkin sitä tavallisista puuroriiseistä. jospa kokeilen vielä tehdä näinkin lapsille. käytätkö kevyt vai täysmaitoa?
Täysmaitoa, tai jos sattuu olemaan liraus kermaakin. Voi voita/margariiniakin lisätä sen lisäksi, että voitelee rutkasti vuuan.
 
Isoa hilsettä riisihiutaleet
Jos lapset ei tykkää riisiHIUTALEpuurosta, en ihmettele yhtään.. On aivan eri kuin tavallinen riisipuuro Nimim. anoppi pilasi jouluni, kun 30 vuoteen ensimmäisen kerran sain joulupuuroksi HIUTALEpuuroa...
 

Yhteistyössä