Mitä luulette, voinko jäädä vielä kiinni vaikka klo on jo NOIN paljon :D

Mulla on litran jäde oottamas pakkases ja muksu lähti kaverilleen yökylään, kävi se tos hakeen vaatteita uimareissulla mut en ollu ite just täs sillon.

tuleekohan se vai ei, mietin vaan et himottais nyt niiiiiiiiin paljon se jäde :p
 
"vieras"
No mitä sillä sitten on väliä jäätkö kiinni vai et? Jos lapsi ei edes tykkää ko. jäätelöstä?

Hyi olkoon, mä kuolisin ähkyyn jos yksin vetelisin litran jäätelöä..
 
"pippuriina"
Mites se taas painoon liittyy mitenkään, pystyykö syömään litran jäätelöä yksin? :D

Oonkohan mä sit joku mutanttifriikki, kun helposti menee, ja painoa löytyy semmoiset 49kg ja pituutta 158cm =)

Itseasiassa mullakin ois litra lakritsijätskiä pakkasessa.. mies lähti just yöks töihin, eli täällä ollaan vain minä ja litra jäätelöä. :heart:
 
7thHeaven
[QUOTE="vieras";26842470]Litra jäätelöä yhtenä iltana? :O

Ei millään, jösses miten lihava on pakko olla jos litran vetää kerralla.

Nimim. ei mikään keijukainen itsekään[/QUOTE]

Jaa, mä oon kyllä ihan laiha :)
En tietenkään vedä litraa joka viikko, joka kuukausikaan. Mutta sillonkun sitä jätskiä on niin helposti 24 tunnissa menee litra D:
 
[QUOTE="pippuriina";26842604]Mites se taas painoon liittyy mitenkään, pystyykö syömään litran jäätelöä yksin? :D

Oonkohan mä sit joku mutanttifriikki, kun helposti menee, ja painoa löytyy semmoiset 49kg ja pituutta 158cm =)

Itseasiassa mullakin ois litra lakritsijätskiä pakkasessa.. mies lähti just yöks töihin, eli täällä ollaan vain minä ja litra jäätelöä. :heart:[/QUOTE]

Onko edes aino hurmaava lakritsi? ;) ...sitä voi syödä kerralla koko litran.
 

Yhteistyössä