Käsityö?Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 22:57 meikä kirjoitti:ja se on ryhmätunti.
On niillä, tekstiilityöllä alkaa ja vähä puutöitä myös.Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 12:24 jonna76 kirjoitti:mäki aattelin et käsityö, mut onko ekaluokkalaisilla jo käsitöitä?? ei mulla ainakaan ollu...
Meillä ainakin luki että opetus sisältää: äidinkieltä, matematiikkaa, kuvaamataitoa, ympäristöoppia, liikuntaa, uskontoa ja KÄSITÖITÄAlkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 12:24 jonna76 kirjoitti:mäki aattelin et käsityö, mut onko ekaluokkalaisilla jo käsitöitä?? ei mulla ainakaan ollu...
Oliskohan se 4e:n nelonen kuitenkin hutaisten kirjoitettu u eli UE, joka tarkoittaa uskonto evankelisluterilaiset? KS on alkuopetuksen käsityö. Myöhemmin se muuttuu TS:ksi (tekstiilityö) tai TN:ksi (tekninen työ).Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 09:05 MaijaMehiläinen kirjoitti:Meillä lukee 4e, ylläri ylläri se on uskonnontunti
Saattaa olla tai sitten se tarkoittaa luokkaa, koska neljännen luokan opettaja pitää uskonnontunnit.Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 16:30 ope selittää kirjoitti:\Oliskohan se 4e:n nelonen kuitenkin hutaisten kirjoitettu u eli UE, joka tarkoittaa uskonto evankelisluterilaiset? KS on alkuopetuksen käsityö. Myöhemmin se muuttuu TS:ksi (tekstiilityö) tai TN:ksi (tekninen työ).Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 09:05 MaijaMehiläinen kirjoitti:Meillä lukee 4e, ylläri ylläri se on uskonnontunti
Käsityöt tarkoittaa, piirtämistä, leikkamsita ompelemista, askartelemista yms.Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 12:24 jonna76 kirjoitti:mäki aattelin et käsityö, mut onko ekaluokkalaisilla jo käsitöitä?? ei mulla ainakaan ollu...
Minä kun luulin pitkään että ue tulee "uskonto ja elämänkatsomus"Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 16:30 ope selittää kirjoitti:\Oliskohan se 4e:n nelonen kuitenkin hutaisten kirjoitettu u eli UE, joka tarkoittaa uskonto evankelisluterilaiset? KS on alkuopetuksen käsityö. Myöhemmin se muuttuu TS:ksi (tekstiilityö) tai TN:ksi (tekninen työ).Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 09:05 MaijaMehiläinen kirjoitti:Meillä lukee 4e, ylläri ylläri se on uskonnontunti
Minusta se myös tarkoittaa uskonto ja elämänkatsomus :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 11:19 Kuikelo kirjoitti:\Minä kun luulin pitkään että ue tulee "uskonto ja elämänkatsomus"Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 16:30 ope selittää kirjoitti:\Oliskohan se 4e:n nelonen kuitenkin hutaisten kirjoitettu u eli UE, joka tarkoittaa uskonto evankelisluterilaiset? KS on alkuopetuksen käsityö. Myöhemmin se muuttuu TS:ksi (tekstiilityö) tai TN:ksi (tekninen työ).Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 09:05 MaijaMehiläinen kirjoitti:Meillä lukee 4e, ylläri ylläri se on uskonnontunti
Eli osallistuuhan ne. Sehän on ev.lut. kirkon sisäinen herätysliike.Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 20:55 hoopo kirjoitti:no vähän menee asian vierestä mut kysyisin et osallistuuko lestadiolaiset tavalliselle uskonnon tunnille?? =)