Mitä liikkuu ihmiswn päässä, jonka koti on täynnä lasikaappeja joissa on käärmeitä?

• Viestiketjun aloittaja äly hoi
  • Ensimmäinen viesti
äly hoi
Tuli vaan tämä mieleen, kun aamun ´pikku kakkosta silmäilin sivusilmällä.
Huusholli oli täynnä niitä ns"terraarioita" eli lasikaappeja, niin ettei muuta sitten mahtunut olemaankaan. Käärmeet sitten jokainen makasivat siellä kaapeissaan. Niitä ei ollut yksi tai kaksi, vaan varmasti tusina.
Mikä on järki tuossa on? Onko se jotain erikoisuuden tavottelua? Luuleeko tuollanen ihminen olevansa jotenkin cool?
Suhde käärmeisiin tällä naisellakín oli selvästi yhdentekevä, kunhan syötti ne ja muun ajan käärmeet olivat pienissä kaapeissaan kerällä.
Onko ainoa pointti tehdä eläimillä rahaa?
Kyllä mua vähän kummastuttaa että pikku kakkonen menee kuvaamaan tuommosta älyttömyyttä.
Käärme kuuluu luontoon, ei olohuoneen vitriiniin.

äly hoi
[QUOTE="akka";27603233]Esimerkiksi esikoisellani on myrkkyhämähäkkejä, myrkyllisiä sammakoita ja myrkkykäärmeitä. Luuletko että ne on jotain sylilemmikeitä joita rapsutellaan leuan alta?
Ne on toisille ihmisille elämäntapa ja harrastus.[/QUOTE]

Mä en ymmärrä tuollasta, aivan älyvapaata.
Vois pikku kakkonen edes miettiä, millasten vajakkien huushollia menee filmaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;27604858:
Vois pikku kakkonen edes miettiä, millasten vajakkien huushollia menee filmaamaan.
Pikku kakkosen tarkoitus on valistaa lapsia siitä, että on erilaisia perheitä, erilaisia lemmikkejä jne. Se on myös opetusohjelma. Jos itse et ymmärrä aikuisena tuota, niin on se kumma kun meidän lapset ainakin tajuaa, että toiselle voi muurahainenkin olla se kiva lemmikki ja harrastus. Jotkut saa sisältöä elämään siitä.

• Tykkää
Reactions: Black Diva´s
lucifer
meillä muksut oli ihan tohkeissaan ja keksivät monta hyvää syytä miksi meillekin pitäisi hommata kyseisiä eläimiä. onnkeis parilla tuttavalla on talo täynnä erilaisia matelijoita joten muksut saavat käydä siellä hoitamassa niitä ja tutustumassa.

.....
Ei kai käärme sen oudompi lemmikki ole kuin akvaariokalatkaan.

Näytettiinkö siinä jutussa koko asunto? Katselin sitä aamutoimien lomassa, mutta en hirveän keskittyneesti. Itseäni häiritsi ainoastaan se häkki siinä lattialla, mietin onko siellä joku jyrsijä/kani oikeasti. Luulisi että kuolisi stressiin käärmeiden ympäröimänä tai että käärmeet yrittäisi ahdistella terraarion siivouksen aikana.

:LOL:

Ihana. Ite en kyl matelijoista ja hämppiksistä lemmikeinä pidä, mut sen kässänny et jotkut saattaa pitää. Sama se onko se koira, vai joku myrkkyhämähäkki jos ite tykkää.

Ja monet pienet lapsetkin ymmärtävät että ihmiset voi tykätä niin erilaisista asioista,kannattais sun varmaan katsella sitä pikku kakkosta vähän enemmänkin,toivottavasti opit sitten säkin ymmärtää,että ollaan erilaisia,tykätään eri asioista.Toisilla on koira,toisilla akvaario kaloja,jollain kilpikonna tai vaikka se käärme jne. :)

Yhteistyössä