Happoradio: Puhu äänellE jonka kuulen = puhu äänellÄ jonka kuulen.... Kauan mietin ja pidin laulajaa sekopäänä... :/
on se jopea =DAlkuperäinen kirjoittaja dobermann:Mä olin kans ihan varma et se on oikeesti joku laulu, mut kaikki väitti mulle toista.. Aloin itekki jo uskoa, et oon sitte kuullu pahasti väärinAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Eikös tuo eka lause ole Jopen versioista tuota laulua?!? Vai oonko mie ihan hakoteillä...Alkuperäinen kirjoittaja dobermann:Tunge kännykkä hanuriin ja näppäile mua = Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua
:snotty:
Mä olen aina kuullut Hotel California :OAlkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja ork:Sit mulla meni varmaan kolme vuotta tajuta, että Eaglesin biisi ei ole Hot town California, vaan Hotel California.
Arto Tammisen Neljän ruuhkaAlkuperäinen kirjoittaja Platina:Mikähän esittäjä mahto olla... Mutta biisin kuulin(kertosäkeistö?) näin: Kun neljä RUNKKAA, katselen..
Ne lauloikin kun nelJän rUUhkaa, katselen...
...ja huolet unhoittaa...Alkuperäinen kirjoittaja d:Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, vois silloin multaa kaivaa ja huolet mulkuttaa. Enkä tiedä, miten se oikeasti menee, kai sitten noin koska olen sen tuhat kertaa kuunnellut, enkä muuhun johtopäätökseen ole päässyt.
En ole siis ainut, joka tuota on ihmetellytAlkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Lensi maahan enkeli, JOUTUI SAMPITUULTA = joutuisampi tuulta. Mietin lapsena aina, et mikä on sampituuli
Tää on niinku mun kirjoittama!Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Lensi maahan enkeli, JOUTUI SAMPITUULTA = joutuisampi tuulta. Mietin lapsena aina, et mikä on sampituuli
Hih, mulla oli tää sama!Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Lensi maahan enkeli, JOUTUI SAMPITUULTA = joutuisampi tuulta. Mietin lapsena aina, et mikä on sampituuli
Alkuperäinen kirjoittaja **:tästä tuli mieleen että kilisee kilisee kulkusessa mä laulan aina vahingossa että "poro alla jalasten se laulaa lauluaan" ja mulla on kauhee kuva siitä mielessäniAlkuperäinen kirjoittaja noh:Käy yli harjanteen KULKUNEN hiljalleen... Pari vuotta sitten selvisi, että se on "kulku reen" :ashamed: