Mitä lauantaina?

• Viestiketjun aloittaja harmainen
  • Ensimmäinen viesti
harmainen
Siis miten yleensä sen vietättä?

Me yleensä kotona. Ulkoillaan, otetaan päikkärit, saunataan...

Tänään tissuttelen, vinkut kylmässä.
Kohta ulos ja sit saunaan.
Kun lapset nukkuu juon valkkaria ja katon Seikkailijat.

Sit tilaan ikeasta tavaraa...

Iltoja kaikille!

äiti täälläkin
Kuten tyypillisestikin, isäntä on taas töissä. Nuoriso tuijottaa lätkämatsin ja minä painelen kohta pienempien kanssa ulkoileen. Aikaisin lähden nukkumaan , että jaksaa lähteä huomenna töihin.

täti perkele
Tänään kotona,ukko on töissään,muksut puuhaa omiaan...
aion ottaa muutaman lonkeron ja ehkä pari tujumpaa paukkua,hukutan sen häpeän mikä eilen tuli kylään-ilmeisesti jäädäkseen,kun en saa sitä pois mielestäni...

yleensä siivotaan, juostaan kaupungilla shoppaamassa, syödään "roskaruokaa" jne, saunotaan

nyt on kämppä siivoomatta, makaronilaatikko uunissa ja shoppailut väliin jätetty, on viel sen verran heikko olotila vatsataudin jälkeen et ei innosta mikään..saunaan toki illalla mennään

piitu74
No just mies virittää saunaa...
Ulos vielä hetkeksi meen lasten kanssa.
Sit makkarat rantasaunalle mukaan, lapsille mehua, meille aikuisille jotain muuta....
Tuttavapariskunta on tulossa saunakylään.

Kynttilöitä sytyttelen, just tein perunasalaatin, patongit on uunissa.

Sit vaan saunataan, uidaan HUI!
kun lapset nukkuu pelataan mm. tuttujuttu peliä.

Huomenna voi olla vähän pää kipeä, mutta takuulla meillä on kiva ilta!

vieras
Vietetään karkkipäivää ja saunotaan. Joskus käydään kyläilemässä. Illalla toinen meistä vanhemmistä lähtee mahdollisesti viihteelle. Jos ei, niin vietetään yhteinen ilta töllön ääressä.

normaalisti ollaan jossain menossa mutta tänään oltu ihan kotona kun viikolla poika oli oksennustaudissa ja eilen sairastu mies...tosin ei toi ukko taida olla enää kipee ku se on koko päivän ollu tuol ulkona rassaamassa pärrää... ite oon ollu melkee kokopäivän ulkona ja poika kans ku on ollu niin nätti ilma.

sitte ku toi ukkeli tuolta jättää tuon prätkän rauhaa ni vois laitella saunan...sitte varmaan vaan istutaan ilta sohvalla ja tuijotetaan telkkuu ku ei oikein viel uskalla mihkään lähtee...

poika ois halunnu ukin luokse mut en päästäny ku jos se nyt onki viel kipee

harmaa
Parin tunnin päästä meidän seurakunnan lauantai iltamiin. Hellujen hyvän olon ilta.

Lapset leikkii siellä ja me aikuiset jutellaan, lauletaan, puhutaan raamatusta tai sinne päin =)

Siellä saamme iltapalan ja sit kotiin. Saunasimme juuri äsken.
Kun lapset nukkuu, luen ehkä jotain kirjaa tai pyörähdän täällä...
Mut aikaisten nukkumaan kun huomenna pitää olla aamupäivällä seuriksella, siellä on taas kaikkea kivaa meille...

hyvät illat kaikille!

piitu74
Minä oon ns. töissä. Just lopetin työt ja oon hotelli kämpissä yötä ku huomenna palaverit jatkuu...

MIes on lasten kanssa kotona. MInä tulin juuri syömästä. Pian suihkuun, tässä kuohuviiniä nappailen =)

Entinen opiskelukaveri tulee "kylään", ehkä muutamat käydään juomassa baarin puolella, loput täällä huoneessa ja parannetaan maailmaa.

Muuten hyvä fiilis, mut lapsia kova ikävä!!!

Onneksi saan ajella maanantaina kotiin, muutamaksi päiväksi.

Nyt suihkuun ja sitten tälläämään =)

Yhteistyössä